וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן פוטר מאימון בני סכנין, בלבול ואבוקסיס מועמדים להחליפו

18.12.2015 / 9:48

המאמן סיים את תפקידו לאחר שבשבועות האחרונים הופעלו לחצים רבים על היו"ר אבו יונס לפטרו. כהן לוואלה! ספורט: "נוצרה סביבת עבודה שקשה מאוד לעבוד בה". הספונסרים לוחצים להחתים את אלישע לוי, גם שמו של סיני עלה

one

בווידאו: בני סכנין מפסידה למכבי תל אביב

בתזמון מפתיע מאוד, בני סכנין החליטה לפטר היום (שישי) את מאמנה, אלי כהן. בשבועות האחרונים הופעלו לחצים רבים על יו"ר הקבוצה, מוחמד אבו יונס, לפטר את כהן, אך האחרון, שבמהלך השבוע החולף דווקא העניק גיבוי למאמן, החליט לחכות ולבצע את המהלך היום, יממה בלבד לפני המשחק החשוב מול הפועל רעננה. על אבו יונס הופעל לחץ כבד מאוד לפטר את כהן, כאשר אנשי עסקים אף הבטיחו כספים שישמשו לפיצויים. בסופו של דבר, נכנע אבו יונס ללחצים ועשה את הזעזוע.

לפני אימון הבוקר הגיע כהן למתחם והופתע כאשר התבקש להיכנס לשיחה, בה אמר לו אבו יונס שנוצרה אווירה בה הוא לא יכול להמשיך והודיע למאמן על סיום דרכו. כהן אמר לוואלה! ספורט: "נוצרה סביבת עבודה שקשה מאוד לעבוד בה. אני נפרד מבני סכנין כשאני משאיר קבוצה טובה, במצב טוב ואני מאחל להם הצלחה".

עודד קוטר, עוזרו של כהן, יתבקש להעביר את המשחק מול רעננה, ובקבוצה מעוניינים שקוטר ימשיך בתפקידו ללא קשר לזהות המאמן הבא. אבו יונס הבטיח לכהן שבשלב זה הוא עוד לא דיבר עם אף מאמן, אך כבר אתמול בערב החלו גורמים בהנהלת סכנין לדבר עם ספונסרים ולהבהיר להם שהם שוקלים את המהלך של פיטוריו של כהן. באותן שיחות הובהר שהמועמדים המובילים להחליפו הם מרקו בלבול ויוסי אבוקסיס. הסופונסרים ברובם דווקא רוצים את אלישע לוי אך ההערכה שהמאמן יבקש חוזה שמן במיוחד כדי להסכים לחזור לסכניןם מה שהופך את אותם תומכים בלוי להאמין שהסיכויים שיחזור קטנים. גם שמו של משה סיני הוזכר.

אלי כהן מאמן בני סכנין. סוכנות ג'יני
אחרי לחצים רבים, סיים את תפקידו. כהן/סוכנות ג'יני

כהן בן ה-54 העביר את רוב הקריירה המקצוענית שלו כשחקן במכבי חיפה ובצפרירים חולון. הוא פנה לאימון ב-1998 ועבד שלוש שנים בהפועל רמת גן, לפני שעבר למכבי הרצליה לעונה אחת. ב-2002 חזר לרמת גן והוביל את האורדונים לאחת הסנסציות הגדולות בתולדות הכדורגל הישראלי, זכייה בגביע המדינה, כאשר הקבוצה הייתה בליגה הלאומית. לאחר שעזב את רמת גן פעם נוספת, עבר כהן לאמן את צפרירים חולון וב-2006 התמנה למאמן הפועל רעננה והצליח להעלות אותה לראשונה בתולדותיה לליגת העל.

הוא פוטר במרץ 2010 ועבר להפועל עכו, אותה עזב בתום עונת 2011/12 אחרי עימותים חוזרים ונשנים עם הבעלים ציון ויצמן. באמצע העונה הבאה הוא חזר לקדנציה שלישית ברמת גן והוביל אותה, באופן מדהים, לזכייה נוספת בגביע המדינה, אולם במקביל הקבוצה ירדה לליגה הלאומית. כהן עבר לאמן את בית"ר ירושלים, אך כבר בדצמבר פוטר בשל תוצאות חלשות. יומיים לאחר מכן, החליף את גיא לוי בסכנין ושם עבד במשך שנה ושבועיים, עד לפיטוריו היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully