וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לוקאס וינטרה לא מרוצה בישראל, שוקל חזרה ליוון בינואר". פאוק ואטרומיטוס מועמדות

מיחאי פינטילי לא לבד. על פי דיווחים ביוון, גם הבלם בן ה-34 של הפועל תל אביב לא מרוצה בישראל, ושוקל חזרה לארץ מולדתו. על פי הדיווח, פאוק ואטרומיטוס עשויות להציע לו חוזה כבר בינואר

one

ברומניה דיווחו אמש (שלישי) שקפטן הפועל תל אביב, הקשר מיחאי פינטילי, סיכם לשנתיים בשורות אלופת המדינה, סטיאווה בוקרשט, לאחר שלא התאקלם בישראל. נראה שפינטילי לא לבד. ביוון מדווחים היום ששחקן נוסף של האדומים לא מרוצה מהחיים בארץ, הבלם לוקאס וינטרה בן ה-34, וגם הוא רוצה לחזור לארץ מולדתו.

על פי הדיווחים ביוון, וינטרה, לו סעיף בחוזה המאפשר לו לעזוב בינואר, עשוי לקבל הצעות מפאוק סלוניקי ומאטרומיטוס מהליגה הראשונה במדינתו. אם היווני אכן יעזוב את האדומים כבר בינואר הקרוב, תיאלץ הקבוצה להחתים בלם זר אחר על חשבונו בזמן קצר יחסית, שכן בסגל הקבוצה, מלבד וינטרה, שלושה בלמים - אדי גוטליב, איאד אבו עביד ובן אלגרבלי.

הבלם היווני הוותיק הגיע להפועל תל אביב ביולי השנה אחרי שנתיים בלבאנטה מהליגה הספרדית הראשונה. הוא חתם על חוזה לשנתיים, והספיק לרשום 13 הופעות בליגה. וינטרה שיחק לאחרונה בליגה היוונית בעונת 2012/13, לפני שעזב בינואר ללבאנטה.

המגן מוחמד אבו אל היג'א הושאל להפועל ראשון לציון עד לתום העונה.

לוקאס וינטרה שחקן הפועל תל אביב (שמאל) מול עידן שמש שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
יעזוב? וינטרה בפעולה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully