וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: ראמל בראדלי סגר, לחצים על יינסי גייטס

23.12.2015 / 13:45

הקבוצה של דן שמיר הגיעה להבנות עם הגארד (30, 1.88) ששיחק באשדוד, ירושלים ונתניה. המחלוקת על מועד הגעתו נפתרה, לא צפוי לשחק במשחק הקרוב. הסגולים רוצים את הסנטר ששייך לירושלים, בו מעוניינות גם הפועל תל אביב והפועל אילת

one

בווידאו: תקציר ההפסד של הפועל חולון לבני הרצליה

האחרונה בטבלה הפועל חולון עושה מאמצים על מנת לחזק את הסגל לקראת המשך העונה, והלילה (בין שלישי לרביעי) הגיעה הקבוצה להבנות עם הגארד האמריקאי ראמל בראדלי, ששוחרר מקבוצת ייסילגירסון מהליגה הראשונה בטורקיה וסגר בשורותיה של חולוניה. המחלוקת בנוגע להגעתו של בראדלי לישראל נפתרה, אך הוא לא ישחק מול הפועל ירושלים בשני. הגארד שיחק בעבר בישראל במכבי אשדוד, הפועל ירושלים וברק נתניה.

בראדלי (30, 1.88) היה אחד מכוכבי מכללת קנטאקי, ביחד עם רג'ון רונדו וג'ו קרופורד, שהגיע במפתיע לישראל בעונת 2010/11 למכבי אשדוד אחרי שנתיים בצדביטה זאגרב ודיז'ון. במהלך אותה עונה נפצע בברכו וגמר את העונה, אך חתם לעונה נוספת בקבוצה הדרומית. במהלך עונתו השנייה בישראל, כשהוא קולע 17.4 נקודות, עשה את דרכו להפועל ירושלים, וראה את אשדוד ממשיכה בלעדיו עד לגמר סל. כעבור עונה המשיך במסע בישראל וחתם בברק נתניה בה רשם 13.6 נקודות, 4.1 אסיסטים ו-4.1 ריבאונדים. בעונת 2013/14 חתם בטורק טלקום, אך שבר את הרגל ולא שב לשחק באותה עונה. כעבור עונה הגיע לייסילגירסון והעלה אותה מהליגה השנייה, ואת העונה הנוכחית פתח בשורותיה כשהוא רושם 7.9 נקודות למשחק.

סנטר הפועל ירושלים יינסי גייטס. יותם רונן
מבוקש בהפועל חולון. גייטס/יותם רונן

במקביל מפעילה חולון לחצים על הסנטר האמריקאי יינסי גייטס להצטרף. הסנטר, ששייך להפועל ירושלים שהחתימה אותו על חוזה ארוך טווח, שוחרר לאחרונה מקבוצה שנגז'י מהליגה הראשונה בסין, כשהוא רושם 16.4 נקודות ו-8.6 ריבאונדים למשחק. בגייטס מעוניינות גם הפועל תל אביב, בה שיחק בהצלחה בעונה שעברנה, והפועל אילת, בה שיחק עונה קודם לכן, אך בחולון מקווים להשלים את המהלך ולצרפו.

חולון נמצאת בעיצומה של תקופה רעה מאוד עם שבעה הפסדים בשמונת המחזורים האחרונים, כשגם חילופי המאמנים שבמהלכן פוטר אלעד חסין והגיע דן שמיר לא עזרו. הסגולים איבדו לאחרונה את הפורוורד-סנטר ג'רמיס סמית' ששבר את ידו, וגם דיונטה כריסמס, שהצטרף למועדון רק לפני שלושה שבועות, נמצא בדרכו החוצה לאחר שרשם יכולת חלשה. חולון תארח במחזור הקרוב את הפועל ירושלים, ולאחר מכן תצא למשחק חוץ קשה נגד מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully