וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "הייתי צריך להתבגר מהר מאוד", דיבאץ': "השלשות שלו הן כמו לייאפים"

בסקרמנטו ניתחו את השיפור הדרמטי ביכולתו של עומרי כספי העונה: "הוא גיבש את הזהות שלו, הקינגס צריכים לתת לו בונוס שמן לחג", הג'נרל מנג'ר היה בין המחמיאים. הישראלי עצמו נתן קרדיט למאמנו האישי: "עשיתי טעות גדולה כשהפסקתי להתאמן אצלו בכל קיץ"

עומרי כספי אומנם "נעצר" אתמול עם 9 נקודות אחרי רצף של 11 משחקים בדאבל פיגרס, אבל בסקרמנטו לא מפסיקים לשבח את הפורוורד הישראלי. הקינגס יסיימו הלילה (בין רביעי לחמישי) מסע של ארבעה משחקי חוץ עם ביקור באינדיאנה אחריו יזכו לארבעה ימי מנוחה לפני ואחרי חג המולד, ולקראת המשחק הקדישו בעיתון 'סקרמנטו בי' כתבה נוספת לשיפור הגדול של כספי העונה.

הכתבה נפתחה במשפט "אם הקינגס מחלקים מתנות לחג לשחקנים, כספי צריך לקבל בונוס נחמד ושמן", ובין המרואיינים נמצא ולאדה דיבאץ', הג'נרל מנג'ר של הקינגס. "עומרי שיחק נהדר תתת ג'ורג' קארל בחלק השני של העונה שעברה, ורצינו להשאיר אותו", אמר דיבאץ'. "עכשיו השלשות של כספי הן כמו לייאפים, ואני מאוד שמח שהכל הסתדר כל כך טוב מבחינתנו ומבחינתו".

הצטרפו לעמוד ה-NBA של וואלה! ספורט בפייסבוק

שחקן סקרמנטו קינגס עומרי כספי. AP
"הקינגס הרוויחו מהעסקה שלו". עומרי כספי/AP

הכתבת איילין ווייסין התייחסה למשפט האחרון של דיבאץ' ופסקה: "למעשה, במחירים של היום, הקינגס הם שהרוויחו מהחתמתו של כספי הקיץ לשנתיים תמורת 6 מיליון דולר. כספי שפרח כמחליף לפני שווילי קאולי סטיין שבר אצבע הפך לאפקטיבי באותה מידה גם כשחקן חמישייה, והוא היחיד פרט לרייג'ון רונדו שמספק לקינגס את הסחורה בעקביות משחק אחרי משחק. ההתפתחות של כספי היא מקרה מבחן בעיקשות, הפקת לקחים ונחישות".

ווייסין סקרה את קריירת ה-NBA רצופת העליות והירידות של כספי, וסימנה כרגע השפל את היום בו נחתך מהפליקנס אליהם נשלח בטרייד מיוסטון בקיץ 2014 בזמן שארז לקראת הטיסה לניו אורלינס. "הייתי צריך להתבגר מהר מאוד", הצהיר כספי בהמשך הכתבה. "אתה לומד ואתה מתבגר. עשיתי טעות גדולה כשהפסקתי להתאמן בכל קיץ עם דייויד ת'ורפ בפלורידה, והבנתי שאני זקוק לו. הוא המנטור שלי, הפסיכיאטר שלי. אנחנו מדברים המון על המשחק, לפעמים 10-15 דקות על מהלך מסוים. בפגרות אנחנו מסתגרים באולם ועובדים רק על היסודות".

עומרי כספי, רג'ון רונדו, רודי גיי, שחקני סקרמנטו קינגס. AP
היחידים שמספקים את הסחורה בעקביות. כספי ורונדו/AP

ת'ורפ נזכר גם הוא בהגעתו המחודשת של כספי לאימונים האישיים איתו בפלורידה: "הוא איבד את הכל, הזריקה שלו היתה שבורה לגמרי, ולא היה לו ביטחון בכלל. עומרי יכול לשחק בסופר-מהירות, סופר-חזק, הוא משחק בדרך הנכונה והוא יודע לתת את המסירה הנכונה, אז עבדנו בעיקר על זריקת השלוש שלו, על עבודת הרגליים, האיזון, וההקפדה שהוא לא יחזיק את הכדור מתחת לרגליים".

ווייסין ציינה שכספי מתאים במיוחד לסגנון המהיר של קארל בקינגס, שעוזר לו לרשום העונה שיאי קריירה בנקודות למשחק (11.9), ריבאונדים (6.2), אחוזי קליעה מהשדה (50.4%) ומשלוש (44.9%), ולהתברג במקום השמיני מבין כל הסמול פורוורדים ב-NBA במדד הפלוס-מינוס של ESPN שמדרג את נתוני כל שחקני הליגה מבחינת תרומה התקפית והגנתית, וקבעה: "בשנתו השביעית בליגה, נראה שכספי גיבש את הזהות שלו, איתר את החוזקות והחולשות לו, והוא נחוש לעזור להחיות את המועדון".

עוד באותו נושא

מתלבש לו: על פתיחת העונה המרשימה של עומרי כספי בסקרמנטו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully