וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ארינזה אונואקו הסכים לחוזה לחודש נוסף

23.12.2015 / 1:20

הצהובים כבר התכוונו להיפרד משחקן הפנים המאכזב, אך לא הצליחו למצוא לו מחליף ובחרו להאריך את חוזהו הזמני בחודש נוסף. אם לא יצרפו אותו בקרוב, ינסו במכבי להחתים את מברוקפלידיס בקיץ

one

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על קרית גת

ארינזה אונואקו הסכים להצעת מכבי תל אביב וסיכם על חוזה לחודש נוסף. כפי שפורסם כאן ביום שבת, הצהובים פנו אל שחקן הפנים וביקשו ממנו להאריך את ההתקשרות לחודש נוסף, ובעוד סוכנו ניהל משא ומתן על אורך החוזה, הסנטר לבסוף הסכים לתנאים החדשים.

כזכור, במכבי תל אביב כבר הייתה כוונה להיפרד מאונואקו, אולם בשל העובדה שהצהובים טרם מצאו גבוה חדש אותו הם מעוניינים לראות בשורותיהם, הם החליטו לבקש ממי שהגיע באופן זמני להישאר למספר שבועות נוספים, כשבמקביל יימשכו החיפושים אחר שחקן פנים נוסף.

עוד נודע כי בשל הקשיים במשא ומתן עם לוקאס מברוקפלידיס, שחקנה של א.א.ק אתונה, במכבי מתכוונים להציע לשחקן הפנים היווני חוזה מיד עם תום העונה הנוכחית, לעונה הבאה. לשחקן אופציית יציאה מחוזהו ביוון בקיץ הקרוב, והצהובים החליטו כי אם לא יצליחו לצרפו כעת, יילכו עליו לקראת 2016/2016.

ביום רביעי יפגשו הצהובים את גלבוע/גליל מהלאומית במסגרת גביע המדינה. יוגב אוחיון ישוב לסגל, ממנו ייעדרו ג'ורדן פארמר, אייק אופייבו ודגן יבזורי.

ארינזה אונואקו שחקן מכבי תל אביב זורק עונשין. ברני ארדוב
נשאר. בינתיים. אונואקו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully