וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ביקשה מארינזה אונואקו לחתום על חוזה לחודש נוסף

19.12.2015 / 9:06

הצהובים עדיין לא הצליחו למצוא שחקן גבוה חדש ובאופן מפתיע, פנו לסנטר המאכזב שלהם, ממנו הם היו צפויים להיפרד בסיום החודש עם תום חוזהו. פורסם סדר המשחקים של מכבי וירושלים ביורוקאפ

אימג'בנק GettyImages

בווידיאו: תקציר משחק ההדחה מהיורוליג

לאחר ההדחה המאכזבת והביזארית מהיורוליג, במכבי תל אביב מתחילים להתכונן לחצי השני של העונה, שיכלול הופעה ביורוקאפ.

סנטר הקבוצה ואחד השחקנים המאכזבים ביותר שלה עד כה, ארינזה אונואקו, מסיים את החוזה שלו בסוף החודש הנוכחי ובמכבי תל אביב כבר הייתה כוונה להיפרד ממנו, אולם בשל העובדה שהצהובים טרם איתרו גבוה חדש אותו הם מעוניינים לראות בשורותיהם, הם החליטו לבקש מאונואקו באופן מפתיע לחתום על חוזה לחודש נוסף, כאשר במקביל ימשיכו החיפושים אחר מחליף.

במכבי תל אביב רוצים לראות אצלם את לוקאס מברוקפלידיס, שחקנה של א.א.ק אתונה, כאשר פנייה כבר נעשתה לקבוצה היוונית, אולם לא ברור האם זו תסכים לשחרר אותו. במכבי הגבירו השבוע את המאמצים ומוכנים לפצות את היוונים בכ-150 אלף דולר ולהציע לשחקן כ-400 אלף דולר לעונה. למברוקפלידיס יש אופציית יציאה מהחוזה שלו בא.א.ק בקיץ הקרוב ובמכבי החליט שאם לא יצליחו לצרפו כבר עכשיו כמו שהם מעוניינים, הם ינסו להביא אותו בתחילת העונה הבאה.

שחקן מכבי תל אביב, ארינזה אונואקו. ברני ארדוב
עוד קצת בצהוב-כחול? אונואקו/ברני ארדוב

ביורוקאפ פרסמו על לוח המשחקים לשלב 32 האחרונות, בו ישתתפו גם מכבי תל אביב וגם הפועל ירושלים.

הצהובים ייפתחו את הופעותיהם במפעל השני בחשיבותו ביבשת עם משחק ביתי מול אולימפיאה לובליאנה הסלובנית, ב-6 בינואר, יום רביעי. שבוע לאחר מכן הם ישחקו ברוסיה מול ניז'ני נובגורוד ובמחזור הבא יארחו את קאזאן. את הסיבוב השני תיפתח מכבי תל אביב עם משחק חוץ מול אותה קאזאן ולאחר מכן תמשיך למשחק חוץ בלובליאנה ותסיים בבית נגד ניז'ני נובגורוד, ב-9 או ב-10 בפברואר.

התאריכים של הפועל ירושלים דומים והאלופה תוציא לדרך את שלב הבתים השני עם משחק חוץ מול סראטוב הרוסית. במחזור השני היא תארח את גראן קנאריה ואז תצא לשטרסבורג, אותה היא תארח בפתיחת הסיבוב השני. במחזור החמישי מחכה לירושלים משחק ביתי שני ברציפות, הפעם מול סראטוב ולסיום, היא תצא ללאס פלמאס השוכנת מול חופי מערב אפריקה, למשחק חוץ נגד גראן קנאריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully