וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: לואי ואן חאל פוטר מתפקידו כמאמן מנצ'סטר יונייטד

למרות הזכייה בגביע, המנג'ר ההולנדי משלם את מחיר היכולת החלשה בליגה והכישלון להעפיל לליגת האלופות. ז'וזה מוריניו צפוי להיות מוצג בשלישי כמאמן החדש, זלאטן איברהימוביץ' יצטרף?

one

זה היה באוויר והיום (שני) הגיעו הדיווחים שצפויים להפוך בקרוב לרשמיים: לואי ואן פוטר מתפקידו כמאמן מנצ'סטר יונייטד, יחד עם כל צוות האימון ההולנדי שלו. למרות הזכייה בגביע לפני יומיים, העונה הבינונית מאוד בפרמיירליג והכישלון להעפיל לליגת האלופות, חרצו את גורלו של ההולנדי הוותיק שעל פי הדיווח התבשר כבר בבוקר על ההחלטה להיפרד ממנו. בשעה 15:00 תערוך הקבוצה מסיבת עיתונאים שבה היא תודיע על ההחלטה לפטר את ההולנדי.

מי שככל הנראה ייכנס לנעליו של ואן חאל בעונה הבאה הוא ז'וזה מוריניו, המאמן הפורטוגלי שפוטר בתחילת העונה החולפת מצ'לסי וצפוי להדריך את השדים האדומים, כאשר אחד המועמדים הבולטים להתאחד עם מוריניו ביונייטד הוא לא אחר מאשר זלאטן איברהימוביץ' חלוצה הנפלא של פריס סן ז'רמן.

על פי הדיווחים, גם כוכב העבר של יונייטד ריאן גיגס, ששימש העונה כעוזרו של ואן חאל ואף הוזכר בשלב מסוים כמועמד להחליף אותו, עזב את המועדון.



ביקורות מוגזמות ומעקב אחרי מיילים: סיפורי האימה על ואן חאל

מאמן מנצ'סטר יונייטד לואי ואן חאל. רויטרס
משלם את המחיר. ואן חאל/רויטרס

ואן חאל (64) החל את קריירת האימון שלו ב-1991 באייאקס, וחווה שנים נהדרות בשורות קבוצת הפאר ההולנדית אותה עזב ב-1997 לטובת ברצלונה, לא לפני שזכה בליגת האלופות (1994/95). לאחר שתי אליפויות ספרד עזב לנבחרת הולנד, שב לקדנציה שנייה בברצלונה, החיה את הקריירה באלקמאר אותה הוליך לאליפות היסטורית, המשיך לבאיירן מינכן וחגג אליפות נוספת, שב לקדנציה שנייה בנבחרת הולנד שהסתיימה במקום השלישי של מונדיאל 2014, ובסיומו חתם במנצ'סטר יונייטד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ברשת כבר מסתלבטים על ואן חאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully