וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון לא הצליחה לבטח את טיילור בראון, ששוחרר

הכתומים לא השיגו את האישורים הרפואיים על מנת לבטח את הפורוורד האמריקאי (26, 1.98 מ'), שמחזיק בהיסטוריה של בעיות לב. הקבוצה של שרון דרוקר תמשיך במאמציה לצרף זר רביעי

one

בווידאו: תקציר ההפסד של ראשון לציון לאילת

מכבי ראשון לציון הודיעה הערב (שלישי) לפורוורד האמריקאי טיילור בראון ולסוכניו כי הוא משוחרר מהקבוצה, לאחר שהכתומים לא השיגו את האישורים הרפואיים המתאימים על מנת לבטח את השחקן. בראון, שנמצא בישראל כמעט שבוע, עבר סדרה של בדיקות, בעקבות העובדה שהוא בעל היסטוריה של בעיות לב, ולכן לא שיחק מתחילת העונה. השחקן לא התאמן מאז שהגיע, ולא נרשם באיגוד הכדורסל, ולאחר שאחת הבדיקות התגלתה כבעייתית, ואחד הרופאים קבע כי לא יאשר לו לשחק, הוחלט לשחררו. בראשון לציון יעשו מאמצים כדי לצרף במקומו שחקן אחר.

בימיו במכללת בראדלי נאלץ בראון לשבת שנה שלמה בחוץ לאחר שהתגלה שהוא סובל מלב מוגדל. לאחר שהשריר סביב הלב חזר לגודל הנורמלי, חזר לשחק. בקיץ האחרון התגלו בעיות מחדש סביב מצבו של השחקן.

בראון (1.98, 26) הוא בוגר אוניברסיטת בראדלי, בה כיכה בעבר אנתוני פארקר, משנת 2012, כשבעונתו האחרונה במכללות רשם 14.8 נקודות ו-6.4 ריבאונדים למשחק. לאחר שסיים את המכללות חתם במדי קבוצת הבת של פרנקפורט הגרמנית, ובעונת 2013/14 חתם בליגה השבדית, אך במהלך העונה נחתך ועבר לליגה הראשונה בבלגיה לבריסל, שם רשם 13.8 נקודות ו-5.7 ריבאונדים למשחק. בראון אף היה אמור לפתוח במדיה גם את עונת 2014/15, אך רגע לפני תחילת העונה הגיע לדרושפאקה, בה שיתף פעולה עם ג'ורדן פראמר, וב-28 משחקי ליגה רשם 8.9 נקודות ו-5.5 ריבאונדים למשחק.

ראשון לציון, שפתחה בשבוע שעבר את שלב הבתים השני של היורופקאפ במשחק חוץ בסלובניה נגד נובו מסטו, החלה את העונה עם הפורוורד דריק באייירס שהשלים את השלישייה המצויינת דריל מונרו, מארק ליונס וכריס רייט, אך לאחר שני משחקים בהם לא הרשים הוחלט לשחררו ולהחתים במקומו את רומרו אוסבי, שהחזיק בחוזה לחודש. לאחר שסיימה הקבוצה את משחקי השלב הראשון באירופה, לא קיבלו בעיר היין את ההחלטה האם להמשיך עם אוסבי עד לסיום העונה והוא עזב לקרית גת.

טיילור בראון (במרכז) שחקן מכללת בראדלי. AP
עדיין שחקן חופשי. בראון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully