וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרץ ביתו של ג'ורדן פארמר, שטס בדחיפות לארה"ב

22.12.2015 / 19:10

הגארד טס לסדר את ענייניו וממילא לא נכלל בסגל למפגש מול גלבוע/גליל בגביע (ד', 21:05, ספורט 5). ראשון לציון תארח את הפועל אילת (20:45) , עירוני נהריה את בני הרצליה (20:55)

one

בווידאו: המפגש האחרון של גלבוע/גליל ומכבי תל אביב

זו כנראה לא השנה של ג'ורדן פארמר. השחקן לא מצליח מקצועית בקבוצה ועתה נודע לשחקן כי אלמונים פרצו לביתו של בלאס וגאס. בין השלל שנגנב היו שתי טבעות האליפות שלו מה- NBA. פארמר נדרש להגיש תצהיר וטס היום לארה"ב, כשהוא צפוי לשוב ביום שבת או ראשון ובספק רב למשחק ביום שבת מול בני הרצליה.

ובינתיים, משחקי שמינית גמר גביע המדינה בכדורסל ייצאו מחר (רביעי) לדרך עם שלושה משחקים, כשביום חמישי יערכו חמישה משחקים נוספים שישלימו את תמונת רבע הגמר. מחזיקת הגביע, מכבי תל אביב, תקווה לא להסתבך בגן נר כשתפגוש את הפועל גלבוע/גליל של אריאל בית הלחמי, שעושה עד כה חיל בליגה הלאומית. בפעם האחרונה בה ביקרו הצהובים בגן נר, הם הפסידו לאדומים, שכבר היו עם רגל וחצי בליגה השנייה. בקרב מרתק על טהרת ליגת העל תארח מכבי ראשון לציון את הפועל אילת, שלושה ימים בלבד לאחר שהחבורה הדרומית גברה עליה בליגה. עירוני נהריה, שהפסידה את שלושת משחקי הליגה האחרונים שלה, תקווה לחזור למוטב כשתארח את בני הרצליה, שם צפוי לערוך יפתח זיו את הופעת הבכורה שלו.

seperator

הפועל גלבוע/גליל - מכבי תל אביב (21:05, משולב בספורט 5)

אחרי שבעונה שעברה ירדה גלבוע/גליל לליגה הלאומית, שבע שנים אחרי שהתאחדה עם הפועל גליל עליון, עושה העונה הקבוצה מגן נר את הדרך לליגת העל, כשהיא במקום הרביעי בלאומית אחרי עשרה מחזורים, ניצחון אחד מתחת למקום הראשון. אריאל בית הלחמי בנה קבוצה מצוינת לליגה השנייה כשהזרים ג'ייסון סיגרס ודמטריוס טרידוול מובילים אותה עד כה, אך מקבל תפוקה משמעותי גם מהישראלים גיא דותן, אופיר הובר, שעלו עם עירוני נהריה בעבר לליגת העל, וכן גם מרביב פיטשון, אוראל לב וחואקין שוכמן. למרות העונה הטובה בלאומית, בגלבוע לא מאמינים שניתן לעשות יותר ממשחק מכובד נגד מחזיקת הגביע, כשהם מודעים לפערי הרמות.

אחרי ההדחה מהיורוליג, וניסיון ההסתגלות ליורוקאפ, במכבי תל אביב יתרכזו בתקופה הקרובה במסגרת המקומית, כשביום ראשון גברו השחקנים של ז'אן טבק על מכבי קרית גת, לא לפני שהציגו משחק כלל לא מרשים. במכבי מפחדים מירידת מתח לקראת המשך העונה האירופית, וטבק שיתף רוטציה ארוכה מאוד, כשגם צמד הצעירים דרגאן בנדר ואיתי שגב זוכים לדקות משחק מרובות. לקראת ההופעה בגביע ירצו במכבי לעבור את המשחק עם מינימום בעיות, ולקוות להגרלה נוחה גם ברבע הגמר. הצהובים לא רשמו בסגל את ג'ורדן פרמאר, שמצטרף לאייק אופייבו ודגן יבזורי הפצועים. יוגב אוחיון, שנח נגד קרית גת, ישחק בגן נר.

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול קרמון ג'ונס שחקן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
חוזר לסגל. אוחיון/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון - הפועל אילת (20:45, משולב בספורט 5)

מכבי ראשון לציון רשמה ביום ראשון האחרון את הפסדה השני ברציפות בכל המסגרות כשנוצחה על ידי הפועל אילת, כשהיא בסגל חסר במיוחד. הקבוצה של שרון דרוקר הופיעה למשחק בעיר הדרומית ללא כריס רייט, שנפצע בשבוע שעבר בהפסד לנובו מסטו בסלובניה, בעוד טיילור בראון שאמור היה לחתום לא עבר את הבדיקות הרפואיות, ולא יצטרף לכתומים. רייט נמצא בספק למשחק בשל הפציעה בכתפו. "אנחנו צריכים להיות מרוכזים ולשחק כדורסל חכם נגדם, בסופו של דבר אלה ההחלטות הקטנות שמכריעות משחקים וניתן כל מה שאנחנו יכולים על המגרש", אמר טוני יאנגר לקראת ההתמודדות. רועי קנטור הצעיר מרמת השרון חתם בקבוצה עד לסיום העונה.

הפועל אילת, שכאמור יצאה עם הניצחון במפגש הראשון נגד ראשון לציון השבוע, התעסקה בימים האחרונים בניסיון להשאיר את השחקנים מפוקסים ובידיעה שיריבתה תבוא "לנקום" את ההפסד. באילת היו מרוצים מאוד מהיכולת של הסנטר אלאדי אמינו, שכבר היה בדרכו החוצה מהמועדון רק לפני מספר שבועות, ובמועדון ידעו לספר שאם אמינו ימשיך ביכולת הנוכחית שלו, הקבוצה תחזור לאיזור הצמרת בתקופה הקרובה. שחקן נוסף שחזר לעצמו לאחרונה הוא שלומי הרוש, עם 10 נקודות בממוצע בשני המחזורים האחרונים, כשמנגד אפיק ניסים סוגר חמישה מחזורים רצופים שלא בספרות כפולות. אלישי כדיר, שפספס את המשחקים האחרונים בשל פציעה בכף היד, נמצא בספק למשחק.

שחקן מכבי ראשון לציון שון דאוסון. קובי אליהו
מחפש נקמה. דאוסון/קובי אליהו

עירוני נהריה - בני הרצליה (20:55, משולב בספורט 5)

שלושה הפסדים רצופים עצרו את המומנטום הנהדר של עירוני נהריה מהסיבוב הראשון, והקבוצה של אריק אלפסי מגיעה למשחק החשוב בגביע המדינה בתקופה לא טובה. בנהריה הודו במהלך השבוע האחרון כי השטף של המשחק, שאפיין את הקבוצה במהלך הריצה הפנטסטית שהובילה את הסגולים לפסגת הטבלה נעלם, והקבוצה עברה להתבסס על כדורסל של אחד על אחד. בקבוצה מאמינים בשלב זה בסגל הנוכחי, על אף יכולת לא טובה של גילברט בראון, שיוצר בעיה לאריק אלפסי עם הקליעה הרעה מחוץ לקשת, אך לא מן הנמנע שאם שרשרת ההפסדים לא תיעצר בקרוב, יעשו בעין שרה שינוי ראשון בסגל. בנהריה בנו לא מעט על האזרוח של אנתוני פישר, ששיחק במשך מספר עונות בליגה הלאומית, אך פישר לא מרשים עד כה בליגה עם 5.4 נקודות למשחק.

בניגוד ליריבתה, התקופה המצוינת של בני הרצליה עוד בעיצומה, כשהקבוצה של מיקי גורקה רשמה במשחק האחרון בשבת את ניצחונה השביעי בתשעת המחזורים האחרונים. בהרצליה ביצעו היום שינוי משמעותי בסגל כשצירפו את הגארד המבטיח יפתח זיו ממכבי חיפה, והוא ייכנס לנעליו של תום מעיין שקרע את הרצועה הצולבת בברכו וגמר את העונה. זיו אמור לשמש כגיבוי לסטיבן דניס המצוין ולמורן רוט, שלא הרבה לשחק נגד הפועל חולון בשל כאבים בקרסול, אך כשיר לקראת המשחק החשוב בנהריה. בהרצליה רוצים מאוד לשוב העונה למעמדים הבכירים של הכדורסל הישראלי, ורואים את המשחק בעין שרה כהזדמנות שלהם לצעד ראשון לקראת קמפיין גביע מרשים.

סטיבן דניס שחקן בני הרצליה. מגד גוזני
הרצליה במומנטום טוב מאוד. סטיבן דניס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully