וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפתח זיו עבר ממכבי חיפה לבני הרצליה: "מודה על ההזדמנות"

22.12.2015 / 11:12

הגארד (20, 1.91) שקיבל העונה 7.8 דקות למשחק בקבוצה של רמי הדר, עשה את דרכו לשרון כדי להחליף את תום מעיין שגמר את העונה. מועמדותם של גל איתן ומריוס מטלון ירדה מהפרק

one

בני הרצליה החתימה היום (שלישי) את הגארד יפתח זיו במקומו של תום מעיין, שקרע את הרצועה הצולבת וגמר את העונה. זיו יוכל לעמוד לרשותו של המאמן מיקי גורקה, שמכיר אותו מקרוב מליגת התיכונים, כבר במשחק הליגה הקרוב נגד מכבי תל אביב ביום שבת הקרוב ביד אליהו.

זיו אמר היום: "אני מודה לבני הרצליה על ההזדמנות שניתנה לי ואעשה הכל כדי להחזיר למאמן, ההנהלה והאוהדים על המגרש, אני מתרגש להיות פה. אני רוצה להודות גם למכבי חיפה שאיפשרה לי לעזוב כדי להשתפשף. בהזדמנות זו אני רוצה לאחל לחברי הטוב תום מעיין החלמה מהירה ואני בטוח שעוד נראה אותו מככב על המגרש בעתיד הקרוב".

סגן יו"ר מכבי חיפה ארנון שירן הגיב על מעברו של זיו: "יפתח הוא שחקן בית של מכבי חיפה, והעונה הוא נכלל בסגל הקבוצה ומקבל מספר דקות בכל משחק. השבוע, לאחר שנודע לו שהרכז השני בבני הרצליה תום מעיין נפצע וסיים את העונה, נפתחה בפניו הזדמנות יוצאת דופן, להחליף את תום מעיין ולשחק רכז שני אחרי מורן רוט, ולקבל דקות משחק רבות באופן משמעותי. יפתח פנה אל המאמן ואל הנהלת הקבוצה, וביקש שנשחרר אותו כדי שיוכל לממש את ההזדמנות שנקרתה בפניו עד סיום העונה. אנחנו שקלנו את הדברים והחלטנו להיענות לבקשתו בחיוב. יפתח ממשיך לראות עצמו כשחקן בית של מכבי חיפה, ובתום העונה נקיים עמו מו"מ על חזרתו לקבוצה".

יפתח זיו שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
בדרך לשרון? יפתח זיו/ברני ארדוב

לפני שבהרצליה החלו את המהלך לצירופו של זיו, הם פנו לגארד עירוני רמת גן גל איתן, אך למרות שהשחקן החזיק באופציית יציאה לליגת העל, הוא בחר שלא לעזוב. גם אפשרות צירופו של הגארד הישראלי-יווני מריוס מטלון ירדה מהפרק, לאחר שהתברר כי קיימת אפשרות שהשחקן ייעצר אם ייכנס לישראל, מאחר שלא השלים את שירותו הצבאי.

זיו (20, 1.91) עלה לקבוצה הבוגרת של חיפה כבר בעונה שעברה כששיחק 11 משחקים בליגת העל, ובמקביל שיחק באליצור רמלה בליגה הלאומית. העונה השתדרג מעמדו בחיפה כששותף בכל אחד מ-12 המשחקים עד כה וקלע 2 נקודות למשחק ב-7.8 דקות. בקיץ האחרון היה זיו חלק מנבחרת העתודה שרשמה אליפות אירופה טובה מאוד ביוון, כשזיו קולע 3 נקודות ומוסיף ריבאונד אחד למשחק ב-11.2 דקות.

אחרי 12 משחקים נראה כי הקבוצה של מיקי גורקה נמצאת בדרך הנכונה לצמרת הגבוהה. הרצליה, שפתחה את העונה עם שלושה הפסדים, ניצחה בשבעה מתוך תשעת המחזורים האחרונים, והיא מוצאת את עצמה במקום השלישי בטבלה. מחר (רביעי) תתארח הרצליה במשחק חוץ קשה במסגרת שמינית גמר גביע המדינה נגד עירוני נהריה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully