וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט מגונן על השיטה של OKC: "מה רוצים, שנתמסר בלי סיבה?"

כוכב הת'אנדר סגר חשבון עם התקשורת אחרי הדרמה מול הקליפרס: "עם שחקנים כמו שלנו, חייבים לשחק ככה". וגם: פופוביץ' מתרשם מהפריזורה של ג'ורג' היל, קובי בוחר את חמשת הגדולים שלו

קווין דוראנט, סרג' איבקה, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. GettyImages
נמאס לו. דוראנט/GettyImages

מספרי הלילה

* קווין דוראנט קלע לפחות 20 נקודות ב-21 מתוך 22 משחקים בהם לקח חלק העונה. גם בפעם היחידה שבה לא קבע את הרף, הוא שיחק 17 דקות בלבד.

* הת'אנדר ניצחו בכל 11 המשחקים האחרונים בהם ראסל ווסטברוק הוביל אותם בנקודות. כשקווין דוראנט מוליך את טבלת הקלעים מאזנם עומד העונה על 6:5.

* ווסטברוק סגר 45 משחקים בשתי העונות האחרונות עם לפחות 25 נקודות, 5 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, יותר מכל שחקן אחר ב-NBA בפרק הזמן הזה.

* המאזן של אוקלהומה סיטי במשחקים מול יריבות מהמערב: 2:13.

* קארל אנתוני טאונס הפך לשחקן השני הכי צעיר בתולדות ה-NBA שקולע לפחות 25 נקודות ומוריד לפחות 15 ריבאונדים במשחק.

* 19 האסיסטים של ג'ון וול הם המספר הכי גבוה של שחקן וושינגטון מאז רוד סטריקלנד ב-1998.

* ג'ון וול רשם תשעה משחקים עם דאבל דאבל בחודש דצמבר, הכי הרבה ב-NBA.

* עד כמה טובה ההגנה של סן אנטוניו? היא מדורגת ראשונה ביעילות הגנתית עם 92.8. רק שלוש קבוצות ב-20 השנה האחרונות העמידו ממוצע של פחות מ-93 נקודות.

* לג'יימס הארדן יש 37 משחקים עם 35 נקודת ומעלה בשלוש העונות האחרונות, יותר מכל שחקן אחר ב-NBA.

* שארלוט השליכה 41 שלשות בהפסד ליוסטון, שיא פרנצ'ייז.

כריס פול, לוס אנג'לס קליפרס, מול שחקני אוקלהומה סיטי קווין דוראנט, סרג' איבקה. GettyImages
יכולת הגנתית משופרת. דוראנט חוסם את פול/GettyImages

כבר שנים שקווין דוראנט וראסל ווסטברוק שומעים טרוניות על סגנון המשחק של אוקלהומה סיטי, שמשלב הרבה בידודים ומהלכי אחד על אחד. העונה, תחת בילי דונובן, הסגנון נותר בעינו, ואם בשלבים מוקדמים נראה היה שהקונספציה קורסת, כעת - אחרי תשעה ניצחונות בעשרת המשחקים האחרונים - ניתן להתווכח על כך. הלילה הגיע אולי הניצחון הכי מרשים של הת'אנדר העונה, עם 99:100 דרמטי בסטייפלס סנטר על הקליפרס, שהושג בזכות התעלות של ווסטברוק ודוראנט במאני טיים. הפורוורד קלע סל ניצחון חמש שניות לסיום והוסיף חסימה על כריס פול על הבאזר, הגארד קלע כמה סלים גדולים לפני כן, והת'אנדר שוב ממצבים את עצמם כצלע השלישית במערב אחרי גולדן סטייט וסן אנטוניו.

בסיום, הגן דוראנט על סגנון המשחק המושמץ. "כשיש לך שחקנים שבנויים לבידוד ויכולים לקלוע במהלכי אחד על אחד כמו ראס וכמוני, אתה חייב לשחק ככה. מה אתם רוצים, שנתמסר בלי סיבה? שלא נהיה אגרסיביים עם הכדור? אם מחפשים אותי וראס פנוי, הוא מקבל את הכדור. אם מחפשים את ראס ואני פנוי, אני לוקח את הכדור. היריבות שלנו צריכות לבחור את הרעל שלהן".

עוד באותו נושא

סל ניצחון לדוראנט מול הקליפרס, סן אנטוניו עדיין מושלמת בבית

לכתבה המלאה
קווין דוראנט, ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
פיק יור פויזן. ווסטברוק עם דוראנט/AP

דוראנט סגר עניינים עם חסימה גדולה לזריקה של כריס פול, והתייחס בסיום לשיפור ההגנתי. "אני מרגיש שהתבגרתי וגדלתי בצד הזה של המגרש. אף פעם לא הייתי נטל בהגנה, גם לא בעונה הראשונה שלי, אבל הרגשתי שהייתי זקוק לזמן כדי להבין את ההגנה שלנו כקבוצה. המאמנים אתגרו אותי בתחילת העונה ואמרו לי לשפר את ההגנה. אני מנסה לעמוד בציפיות שלהם עד כמה שאפשר. החסימה הייתה חשובה, אבל אזכור טוב יותר את הסל שקלעתי. כילד אתה חולם על סל ניצחון, לא על בלוק ניצחון. אני לא אומר שהחסימה לא הייתה נחמדה, אבל היה צפוי מדי שפול ינסה לזרוק, כי לא הייתה לו ברירה אחרת".

ואם כבר קווין דוראנט: קובי בריאנט נשאל באימון הלייקרס מיהם חמשת השחקנים מולם שיחק בקריירה, וסיפק תשובה מעניינת. שלא במפתיע, מייקל ג'ורדן ולברון ג'יימס נכללו ברשימה של הממבה. לצד השניים האלו, בחר קובי בדוראנט, האקים אולג'וואן והשם המפתיע ביותר - קלייד דרקסלר.

* גרג פופוביץ' כמו גרג פופוביץ' סיפק פנינים במסיבת העיתונאים שאחרי הניצחון 92:106 מול אינדיאנה, ועסק, איך לא, דווקא בפריזורה של האקס ג'ורג' היל. "אני מת על זה. הלוואי שגם לי היה אומץ ללכת ככה. זה בהחלט יכול לסובב כמה ראשים".

ג'ורג' היל, אינדיאנה פייסרס. AP
בספרס מתרשמים מהפריזורה. ג'ורג' היל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully