וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 22.12: מוריניו רוצה את סניידר, צ'לסי את פפ

ב"סאן" טוענים שאם ימונה למאמן יונייטד, הפורטוגלי ינסה לצרף את קשר נבחרת הולנד. אברמוביץ' ינסה לשכנע את גווארדיולה באמצעות "צ'ק פתוח". איטורבה יגיע לבורנמות'?

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: ביצועיו של מרקו גרויץ'

שמועות

* השמועות קושרות את פפ גווארדיולה בעיקר למנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד, אולם עושה רושם שגם צ'לסי חזק במירוץ. גיים בלאגה, העיתונאי הספרדי המוערך, אמר היום ל"סקיי": "סיטי משוכנעת שיש לה מספיק כדי להביא את פפ, אבל כלום עוד לא חתום. רומן אבמרמוביץ' מודע לזה, ומנסה לשכנע אותו להגיע באמצעות צ'ק פתוח. הדבר הברור היחיד הוא שהג'וב הבא של גווארדיולה יהיה בפרמיירליג. לדעתי סיטי זה פרויקט אטרקטיבי עבורו אבל צ'לסי היא בלונדון, וגם בזה יש משיכה. הוא רוצה לתת תשובה לבעלים הבא שלו בינואר".

* ליברפול תשלים בימים הקרובים את רכישתו של הקשר מרקו גרויץ' מהכוכב האדום בלגרד. הקבוצה הסרבית תקבל כ-6 מיליון יורו וגרויץ' ימשיך לשחק במדיה כמושאל עד תום עונת 2015-16. הוא צפוי לחתום לחמש שנים בשכר של 1.2 מיליון יורו לעונה. גרויץ' אגב, עשוי לקבל את החולצה עם הספרה 8 שהייתה שייכת לסטיבן ג'רארד.

* בספרד טוענים שחוס הידינק ביקש מרומן אברמוביץ' לרכוש את חאמס רודריגס מריאל מדריד. מנגד, רפא בניטס מאוד רוצה לראות את ססק פברגאס בסנטיאגו ברנבאו ויש כבר מי שמפנטז על עסקת חליפין בין המועדונים.

* ב"סאן" טוענים שאם ימונה למאמן מנצ'סטר יונייטד, השחקן הראשון שז'וזה מוריניו ירצה להביא בינואר הוא קשר נבחרת הולנד וגלאטסראיי ווסלי סניידר, שעל פי דיווחים לא מרוצה בטורקיה.

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. AP
אמור להחזיר תשובה בינואר. פפ/AP

* ב'ספורט' הקטלאני מדווחים שריאל מדריד זוממת להחתים את קשר דינמו קייב אנדריי ירמולנקו מתחת לאף של ברצלונה, שסימנה אותנו כמועמד רציני לחלון ההעברות הקרוב. הבלאנקוס מוכנים לשלם כ-25 מיליון יורו עבורו, אך נראה שהוא עדיין נותן עדיפות לקבוצתו האהודה, ברצלונה.

* באנגליה מדווחים שקשר רומא חואן איטורבה, שהיה מועמד לווטפורד, יושאל בסופו של דבר לבורנמות'.

* פפי ג'ילובוג'י שהצטרף לצ'לסי בקיץ האחרון, אבל שיחק במדיה דקה אחת בלבד בגביע הליגה, נמצא בדרכו החוצה. בשיקטאש קיבלה רשות לנהל איתו מו"מ והיא כבר משוחחת עם נציגיו.

* באנגליה מעריכים שאנדרוס טאונסנד יעזוב את טוטנהאם בחלון ההעברות של ינואר, ככל הנראה בהשאלה. ניוקאסל ואסטון וילה מגלות עניין בקיצוני בן ה-24.

* מתלהט המירוץ לרכישת אדמולה לוקמן. החלוץ בן ה-18 של צ'רלטון נמצא על הכוונת של כל הגדולות באנגליה. מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי, ארסנל וטוטנהאם מאוד מעוניינות באנגלי שכבש שלושה שערים בשבעה משחקים בצ'מפיונשיפ.

* קשר רייקה ונבחרת קרואטיה, איבן מוצ'יניץ' (22) נמצא על הכוונת של לא מעט קבוצות, ביניהן לאציו, סמפדוריה וסלטיק.

ססק פברגאס שחקן צ'לסי. GettyImages
על הכוונת של בניטס. ססק פברגאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully