וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "הפסד ששם עלינו חותמת של קבוצת תחתית"

22.12.2015 / 8:15

אכזבה עצומה אצל האדומים אחרי ההפסד הביתי לנס ציונה 94:88, בסביבת המועדון מאשימים את אברהמי: "אנחנו קבוצה לא טובה. אם לא יהיה שינוי בקרוב, גם המקום שלו לא מובטח"

one

העונה הרעה שעוברת על הפועל תל אביב נמשכה אמש (שני) כשהקבוצה של שרון אברהמי נוצחה בביתה 94:88 על ידי עירוני נס ציונה בדרייב אין. האדומים הוליכו לאורך כל שלבי המשחק, כולל ביתרון דו ספרתי ברבע האחרון, אלא שנס ציונה קלעה 36 נקודות ב-10 הדקות האחרונות ו-63 נקודות במחצית השנייה כולה כדי להפוך את המשחק בדקות הסיום בדרך לניצחון. ההפסד הרחיק את האדומים מהצמרת והם מדורגים במקום התשיעי בטבלה עם מאזן של ארבעה ניצחונות ושמונה הפסדים.

בסיום המשחק נראו כמה מראשי המועדון בסערת רגשות גדולה ואחדים מהם עזבו את האולם במהרה. "יש תחושה של מועקה גדולה מאוד", אמר אחד מאנשי הפועל לוואלה! ספורט, "זה הפסד ששם עלינו חותמת של קבוצת תחתית. אם אנחנו מתחילים סיבוב במשחק ביתי נגד קבוצה חלשה מאיתנו על הנייר ומפסידים ככה, אז הכול רע. אנחנו בעיצומו של רצף של חמישה משחקי בית, ובינתיים ניצחנו באחד מתוך ארבעה. מה זה אומר? שאנחנו קבוצה לא טובה".

בקבוצה מטילים חלק גדול מהאשמה על המאמן שרון אברהמי. "הוא לא עצר את הריצה של נס ציונה בזמן, ולקח פסק זמן רק שההפרש ירד לנקודה אחת", אמרו בסביבת המועדון, "הוא כל המשחק קופץ ומשתולל, אבל זה לא מספיק כדי להצליח. אם לא יהיה שינוי בקרוב בתוצאות, גם המקום שלו בקבוצה לא מובטח".

שרון אברהמי מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
הקבוצה שלו שוב התפרקה ברבע האחרון. אברהמי/מגד גוזני

"חלק גדול מהבעיה של הפועל נעוצה בקבלת ההחלטות ברבע הרביעי ובהגנה ב-10 הדקות האחרונות. מגיעים לסיום המשחק ופשוט הופכים להיות קבוצה משותקת", אמר גורם במועדון, "אני לא חושב שהיה דבר כזה בהיסטוריה שקבוצה נראית ככה ברבע הרביעי לאורך כל העונה". הנתונים מלמדים שהפועל תל אביב היא קבוצת הרבע הרביעי הגרועה ביותר בליגה והיא מפסידה בו בממוצע ב-6.5 נקודות, (קולעת 18 נקודות וסופגת 24.5 נקודות). אגב, 24.5 הנקודות שהיא סופגת מהוות את הממוצע הגבוה ביותר של נקודות שסופגת קבוצה בליגת העל ברבע אחד – לא רק הרביעי.

גם השחקנים לקחו את ההפסד בצורה קשה. "בהתחלת המשחק לא יצאנו עם אנרגיות, דיברנו עם זה במחצית ויצאנו טוב יותר ברבע השלישי. שיחקנו כדורסל טוב, את הכדורסל שלנו, ובסוף עם העבירות וכל הדברים פשוט התפרקנו", סיכם רוברט רותבארט, "גם אני, גם ג'ף אלן וגם מתן נאור היינו בבעיית עבירות, וזה שינה את כל ההגנה".

רותבארט הוסיף: "אנחנו צריכים להסתכל ולראות מה אנחנו יכולים לעשות כדי שזה לא יחזור שוב. אם היינו יודעים איך לעצור את זה, זה לא היה קורה, אנחנו עובדים כל יום ומנסים להכניס אנרגיות. יש לנו עכשיו רוטציה יותר עמוקה, מנסים לתת לשחקנים קצת מנוחה, במיוחד כשרביב חזר, וצריכים להסתכל איך לשלוט במשחק יותר טוב בסיום. לשמור יותר טוב, דברים פשוטים, לא להיכנס יותר מדי לעומק. אנחנו צריכים להסתכל פנימה, לבוא לאימונים יותר טוב וגם למשחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully