וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון אברהמי: "כל המחצית השנייה שמרנו בושה וחרפה. התביישתי"

21.12.2015 / 23:33

סערה בהפועל תל אביב לאחר ההפסד הביתי מול נס ציונה, גורמים במועדון מטילים את האשמה על המאמן: "לא יכול להיות שהקבוצה מתפרקת ככה. זה ההפסד הכי מביך שלנו העונה"

one

הלם בהפועל תל אביב. ההפסד הערב (שני) 94:88 בבית מול עירוני נס ציונה הוביל גורמים בסביבת הקבוצה להטיל אחריות על המאמן שרון אברהמי: "לא יכול להיות שהקבוצה מתפרקת ככה", אמר מקורב למועדון, "זה לא משחק ראשון ולא שני שזה קורה לנו. זה ההפסד הכי מביך שלנו העונה, הרבה יותר גרוע מההפסד לנהריה".

אברהמי עצמו זעם: "כל המחצית השנייה שמרנו בושה וחרפה. בראשונה שמרנו כמו שצריך, אבל בשנייה לא הצלחנו לעצור אותם ומעבר להגנה אישית לא טובה, היו ארבע-חמש פעמים שהריבאונד היה כבר אצלנו וחטפו לנו מהידיים ועשו סלים. ככה אי אפשר לנצח. זה קרה בתחילת השנה וקורה עכשיו. אנחנו לא מנצחים משחקים צמודים ולא מתעלמים מזה. נצטרך להבין למה, כי אנחנו משחקים שלושה וחצי רבעים טוב ובדקות האחרונות לא עושים את העצירות שאנחנו צריכים".

אברהמי הוסיף: "בניגוד למשחקים הקודמים, כל המחצית השנייה התביישתי בהגנה שלנו. לקבל מעל 60 נקודות בבית במחצית זה דבר שאסור שיקרה. אין בעיה אחת. זה יכול להיות מנטלי. אנחנו צריכים להיות יותר קשוחים בדקות האחרונות, לעשות את העצירות שלא עשינו היום ולקלוע. זו תחושה קשה, כי אנחנו מרגישים טוב, הקבוצה מחוברת, עשינו שינויים. אנחנו מודעים לטבלה וניצחון היה מאוד חשוב כדי לברוח למעלה".

עופר ברקוביץ', מאמן המנצחת, הורחק במהלך המשחק וסיכם: "יותר קל להתעצבן על הקווים מאשר לראות את המשחק מחוץ למגרש. זה היה ניצחון של נחישות. בשבוע שעבר יצאנו בתחושה רעה מאוד מאילת. מה שהפריע לנו כמערכת כל הזמן זה שהקבוצה הייתה שבירה והקדשנו לזה את כל השבוע. כל המשחק הערב רדפנו, אבל הקבוצה הייתה שם והרגשנו שעוד צעד קטן ואפשר לשנות את המשחק. אני שמח שהקבוצה עשתה צעד גדול קדימה אחרי שיצאתי". על ההרחקה: "אמרתי כמה מילים, השופטים שרקו. אני מכבד את זה. אם מישהו נעלב ממני אני מתנצל. זה חלק מהמשחק וברגע שהמשחק נגמר רצתי ללחוץ ידיים. זה לא היה צריך לקרות".

פקוואן אדווין כיכב/מערכת וואלה! NEWS, אודליה מטרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully