וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בשוויץ: "המגן יאן לצ'יאקס מחזיק בהצעה ממכבי תל אביב"

לפני משחק העונה: בשוויץ קשרו את המגן השמאלי הצ'כי של יאנג בויז לצהובים. עשרות מאוהדי באר שבע נגד השופטים: "בושה, אתם אוהדי מכבי". אחרים הגיעו לאצטדיון ללא כרטיס

יוסי ציפקיס

בווידאו: משדר וואלה! ספורט לקראת משחק העונה

מכבי תל אביב והפועל באר שבע לא יכולות לחכות למשחק העונה בבלומפילד הערב (שני, 20:55, ערוץ 1), וכך גם אנחנו. שתי הקבוצות הגיעו למחזור ה-15 עם מאזן זהה של 32 נקודות, וכשמסביב ממשיכים להופיע הדיווחים על מעבר אפשרי של מאמן הצהובים סלבישה יוקאנוביץ' לפולהאם, העניין רק גובר.

עד שריקת הפתיחה, אנחנו כאן עם כל העדכונים, החדשות והתמונות מבלומפילד.

אוהדי הפועל באר שבע/קובי אליהו

20:10: גליינור פלט, חלוצה של מכבי חיפה, הגיע והתחבר מיד עם אוהדי האקסית הפועל באר שבע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גלינור פלט עם אוהדי באר שבע/מערכת וואלה!, צילום מסך

19:52: ההרכבים פורסמו: ורמוט ובן בסט בהרכב מכבי תל אביב, באר שבע ללא הפתעות וגם ללא בן שהר שנותר מחוץ לסגל. הנה ההרכבים המלאים:

מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, קרלוס גרסיה, טל בן חיים, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, דור פרץ, נוסא איגייבור, גילי ורמוט, ערן זהבי, עדן בן בסט.

הפועל באר שבע: גורש, בן ביטון, שיר צדק, וויליאם סוארס, בן תורג'מן, ג'ון אוגו, אובידיו הובאן, מהראן ראדי, מאור מליקסון, אנתוני וואקמה, אליניב ברדה.

מאמן מכבי תל אביב, סלבישה יוקאנוביץ'. ברני ארדוב
המשחק האחרון? סלבישה יוקאנוביץ'/ברני ארדוב

19:40: אוהד נתפס על ידי שוטר בכניסה למגרש כשהוא מחזיק בכרטיס מזויף. לטענתו, רכש את הכרטיס כעת בשוק השחור. הנושא בבדיקה, כשהמשטרה מנסה לאתר האם נמכרים כרטיסים מזויפים (איציק יצחקי).

19:27: שערי האצטדיון נפתחו, אוהדי הפועל באר שבע נוהרים פנימה.

אוהדי הפועל באר שבע. קובי אליהו
אוהדי הפועל באר שבע כבר מוכנים/קובי אליהו

19:20: מסביב לאצטדיון יש עשרות אוהדי באר שבע ללא כרטיס. אחד מהם אמר לוואלה! ספורט: "חילקו יותר מדי כרטיסים לאנשי תא הכבוד אז לנו לא נשאר. אם לא נמצא פתרון, נצפה במשחק בטלוויזיה כאן באזור ונחזור עם ניצחון" (איציק יצחקי).

19:17: עשרות מאוהדי הפועל באר שבע תקפו את צוות השיפוט שהגיע למתחם: "בושה, אתם אוהדי מכבי". לשופט דניאל בר נתן אמרו: "בר נתן, אתה כל הזמן לטובתם, אתה מכביסט. גרינפלד, גם אתה איתם" (איציק יצחקי).

19:10: אופיר דוידזאדה, שלא נכלל בסגל למשחק בגלל פציעה, הגיע למתחם ונכנס לחדרי ההלבשה לעודד את החברים (איציק יצחקי).

19:05: תזכורת: הפועל באר שבע ניצחה את מכבי תל אביב במשחק חוץ רק פעם אחת ב-12 השנים האחרונות. זה קרה באפריל 2011, אז עודד גביש ודוד רביבו (בפנדל מול שרן ייני שנכנס לשער במקום לירן שטראובר שהורחק) העניקו לה 0:2 בבלומפילד. מאור בוזגלו, אגב, לבש אז את המדים הצהובים.

19:00: בשוויץ דווח היום (שני) כי יאן לצ'יאקס, המגן השמאלי הצ'כי של יאנג בויז ברן מהליגה השוויצרית, מחזיק בהצעה ממכבי תל אביב, המתחרה על שירותיו עם לגיה ורשה הפולנית. על פי הדיווחים, לצ'יאקס בן ה-25 צפוי בכל מקרה לעזוב את קבוצתו במהלך חודש ינואר. בעברו שיחק לצ'יאקס גם בוויקטוריה פלזן בה גדל, אנדרלכט הבלגית ו-ולרנגה הנורבגית, כמו גם בכל הנבחרות הצעירות של צ'כיה.

18:55: שעתיים לשריקת הפתיחה, מאות מאוהדי באר שבע הקדימו וממתינים לפתיחת השערים מסביב לאצטדיון (איציק יצחקי).

יאן לצ'יאקס, שחקן יאנג בויז ברן. GettyImages
מועמד למכבי תל אביב. יאן לצ'יאקס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully