וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מיכאל פרונצק התפטר מאימון האנובר

המאמן הגרמני בן ה-51, שהוליך את הקבוצה לעונה איומה ולמתחת לקו האדום עם מקום 17, החליט לעזוב את תפקידו בתום שמונה חודשים בלבד: "מאחל לקבוצה המשך עונה מוצלחת"

מיכאל פרונצק מאמן האנובר לשעבר. AP
החליט לעזוב את האנובר. פרונצק/AP

עם מקום 17 בלבד בליגה וכשהיא מתחת לקו האדום, החליט היום (שני) מאמן האנובר, מיכאל פרונצק, לעזוב את תפקידו. המאמן הגרמני, שמונה לתפקיד רק באפריל השנה והצליח להשאיר את הקבוצה בליגה בעונה שעברה, החליט להתפטר בעקבות העונה האיומה של קבוצתו, איתה השיג רק 14 נקודות בלבד מ-51 אפשריות.

"אחרי לבטים ומחשבות רבות, הגעתי למסקנה שהכי טוב יהיה לי לסיים את תפקידי במועדון", אמר פרונצק. "בעונה שעברה השגנו משהו גדול כשניצלנו מירידה, אך זה קרה בזכות היינו ביחד ונשארנו חזקים. אני מאחל להאנובר המשך עונה מוצלחת ומקווה שהיא תינצל שוב מירידה. החלטתי לעזוב כי לא קיבלתי את שיתוף הפעולה והביטחון שרציתי מההנהלה".

מיכאל פרונצק אימן בעבר את בורוסיה מנשנגלדבאך, סנט פאולי ואלמיניה בילפלד, ומונה למאמן האנובר חמישה משחקים לתום העונה שעברה, בהם הצליח להשיג ארבעה ניצחונות רצופיפ ולהשאיר אותה בליגה. כעת, שמונה חודשים בלבד אחרי שמונה, החליט לעזוב את תפקידו לאחר שישה הפסדים בשמונת המשחקים האחרונים. האנובר צפויה להתחיל את אימוני החורף שלה רק ב-4 בינואר, והמנהל המקצועי מרטין באדר הודיע שהקבוצה תמנה מאמן חדש עוד לפני כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully