וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: מופע המחצית הגרוע בהיסטוריה, מלחמת הכוכבים במכללות

אמן ההקפצות במשחק בין בארנט לקרואלי שכח שהוא לא טוב בכדורגל, הספסל של מכללת מונמאות' חגג ופלקאו (של כדורגל האולמות) עם עוד גולאסו. וגם: שביתת שחקנים מיוחדת בניגריה, גאסקוין מקבל טיפול ייחודי ואלאנו נעצר

צילום מסך

בווידאו: הכל שטויות

13:39: בקטאלוניה לא מפרגנים לעשירייה

ריאל מדריד אמנם ניצחה אמש (ראשון) 2:10 את ראיו ואייקנו, אך בעיתוני ברצלונה, שנתנו לשחקני הבלאנקוס ציונים, החליטו לא לפרגן. רק 7 לבנזמה על שלושער? 6 לכריסטיאנו על צמד? וההגנה הייתה זו שהכי חטפה.

12:05: הטיפול המיוחד בפול גאסקוין

גאזה, כהרגלו בשנים האחרונות, נמצא מעולף ומדמם ברחוב והובהל לבית החולים לקבלת טיפול ושוחרר כמה שעות מאוחר יותר למלון בהמפשייר. כדי למנוע את הרצון העז שלו לאלכוהול, במלון מנסים לעזור ובחרו בדרך טיפול ייחודית: הגשת משקאות "מוחלשים" כדי לעזור לעבור את התהליך בהדרגה ולקוות שהתאווה הגדולה לאלכוהול תישכח אט אט.

11:05: פלקאו של כדורגל האולמות עושה זאת שוב

10:49: מופע המחצית הגרוע בהיסטוריה

הבחור החביב הזה עלה במחצית המשחק של בארנט מול קראולי והיה אמור לספק מופע הקפצות. זה מה שיצא לו...

10:22: הספסל של מונמאות' בשיאו

מכללת מונמאות' ניצחה את ראטגרס והספסל שלהם, שיצר ז'אנר חדש של בידור, חיקה את מלחמת הכוכבים, שיחק בייסבול והשתגע באופן כללי.

9:59: שביתה הזויה בניגריה

שחקני טאראבה לא קיבלו משכורת בעשרת החודשים האחרונים והחליטו להפגין מול משרדי ההתאחדות הניגרית. השחקנים נמצאים במקום כבר שבעה ימים ואף ישנים בשקי שינה ברחוב. ההתאחדות הבטיחה שהכסף יגיע, השחקנים עדיין מחכים.

9:56: מנפלאות הכדורגל הישראלי

8:41: אלאנו נעצר

הכוכב הברזילאי של מנצ'סטר סיטי לשעבר משחק היום בצ'נאיין ההודית ולאחר הניצחון על גואה בגמר הליגה ההודית. השחקן תקף את בעלי היריבה, נלקח למשטרה, נחקר ושוחרר בערבות. ביציאה מהמשטרה, הוא לקח כמובן סלפים עם כל דורש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully