וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזיאה סוואן: "שיחקנו חזק, מקווה שזו התחלה להמשך טוב שלנו"

21.12.2015 / 9:49

סיכום משחקי ראשון: במכבי אשדוד היו מרוצים מהניצחון הגדול על הפועל ירושלים, והגארד שקלע 25 נקודות התבדח: "צביקה אמר לי שאני צריך להחליט אם לעשות אותו זקן או צעיר יותר". בקרית גת מאוכזבים מהיכולת בתבוסה למכבי תל אביב, בראשון לציון ינסו להכשיר את רייט

one

בווידאו: מכבי אשדוד מפתיעה את הפועל ירושלים

מכבי אשדוד רשמה אמש (ראשון) עוד ניצחון בשרשרת הניצחונות המפתיעים שלה מתחילת העונה כשגברה בביתה 76:80 על הפועל ירושלים. הקבוצה של צביקה שרף שלטה בהתמודדות מהפתיחה והוליכה כבר ב-10 הפרש ברבע האחרון, לפני שירושלים ביצעה מהפך, ועלתה ליתרון 69:71. ברגעים הללו התעוררה אייזיאה סוואן, וביחד עם שלשת מאני טיים של יהוא אורלנד נתנו לאשדוד את הניצחון שעצר רצף של שלושה הפסדים.

"צביקה אמר לי לפני כמה ימים באימון שאני צריך להחליט אם לעשות אותו זקן או צעיר ליום הולדת שלו, אני מקווה שזה ההתחלה שנהפוך לצעירים יותר", סיפר סוואן שהוביל את קלעי אשדוד עם 25 נקודות, לצד 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, "שיחקנו חזק, נתנו כל מה שיש לנו, אני מקווה שזה נקודת התחלה להמשך טוב שלנו, אנחנו עובדים קשה מאוד באימונים, אנחנו רבים ומתאמנים חזק, ואני חושב שעשינו עבודה די טובה".

שחקן מכבי תל אביב דרגאן בנדר מול שחקן מכבי קרית גת נמרוד טישמן. יוסי ציפקיס
לא באותה רמה. בנדר מול טישמן/יוסי ציפקיס

מי שיוצאת פחות מרוצה ממשחקי אמש היא מכבי קרית גת, שהובסה בביתה על ידי מכבי תל אביב 88:63. העולה החדשה אמנם החזיקה מעמד לאורך כמעט שלושה רבעים, אך ברגעי המפתח ראתה את הצהובים יוצאים בריצת 2:15 וגומרים את המשחק. הקבוצה של נתי כהן סבלה מיום חלש מאוד של אלאנדו טאקר שקלע נקודה אחת בלבד ב-0 מ-7 מהשדה, ונתנה לצהובים הרבה מאוד מתפרצות כשאיבדו לא פחות מ-22 כדורים.

"יש כמה דברים שנגד מכבי אסור לעשות, ובחצי הראשון נתנו להם יותר מדי ריבאונד התקפה ואיבדנו כדורים שטותיים במשחק מעבר", סיכם הקפטן מאיר טפירו, "אלו שני דברים שעשו לעשות נגד קבוצות טובות. ידענו להשאר במשחק במשחק כדורסל נכון, ובסוף רבע שלישי הם ברחו להפרש גדול. אנחנו יותר מאוזנים עכשיו במשחק פנים וחוץ, יש לנו מטרות טובות בפנים שאפשר להפעיל לאותם, זה נותן לנו יציבות במשחק, לפחות בהרגשה, אני מקווה שנדע להבליט את הנקודות החזקות שלנו במשחקים, המטרה להפוך לקבוצה יותר טובה".

שחקן מכבי ראשון לציון כריס רייט. קובי אליהו
יחזור? רייט/קובי אליהו

גם מכבי ראשון לציון יצאה מאוכזבת מאוד מפתיחת הסיבוב השני כשרשמה את הפסדה השלישי העונה. הקבוצה של שרון דרוקר פיגרה לאורך כל המשחק נגד הפועל אילת ולבסוף הפסידה 84:72. הכתומים הופיעו להתמודדות ללא כריס רייט שנפצע בהפסד לנובו מסטו בכתפו, וללא הפורוורד החדש טיילור בראון שרק אמש השלים את הבדיקות הרפואיות שלו. בסגל קצר מאוד החזיקו מעמד השחקנים מעיר היין רק ברבע הראשון, וראו את אילת בורחים להפרש דו ספרתי במחצית.

הקבוצות ייפגשו ביום רביעי במסגרת שמינית גמר גביע המדינה, כשהמטרה של הצוות הרפואי של ראשון לציון תהיה להכשיר את רייט למשחק. בקבוצה העריכו כי אם רייט לא יוכל לשחק נגד אילת ברביעי, הוא יוכל לשחק נגד הפועל תל אביב במשחק הליגה שלאחר מכן, שכן משחק ההשלמה נגד הפועל חולון נדחה מיום שישי הקרוב בכשבועיים נוספים. טיילור בראון יערוך את הופעת הבכורה שלו בגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully