וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקו האחרון של יוקאנוביץ'? דיווח: יוכרז כמאמן פולהאם בשלישי

21.12.2015 / 13:24

באנגליה טוענים שהמאמן כבר סיכם את תנאיו בקבוצה, שמקווה להגיע לסיכום עם מכבי ת"א על גובה הפיצוי. שחקנים בקבוצה: "לא נתפלא אם יעזוב". ריקן ובן חיים צפויים לפתוח מול באר שבע

קובי אליהו

האם משחק העונה הערב (שני, 20:55, ערוץ 1) מול הפועל באר שבע יהיה גם האחרון של סלבישה יוקאנוביץ' כמאמן מכבי תל אביב? באנגליה בטוחים שכן. על פי הערכות בלונדון, פולהאם מליגת המשנה ממתינה לסיום המשחק בבלומפילד ולאחריו, ככל הנראה מחר, מתכוונת להכריז על מינויו של המאמן הסרבי. על פי דיווחים שונים ביממה האחרונה, יוקאנוביץ' כבר סיכם את תנאיו בקבוצה הלונדונית, שכעת מרכזת את מאמציה בניסיון להגיע לסיכום עם מכבי תל אביב על גובה הפיצוי, שכן מדובר במאמן עם חוזה קיים. כזכור, יוקאנוביץ' אימן בהצלחה את ווטפורד בעונה שעברה, העלה אותה לפרמיירליג ובשל כך זוכה להערכה רבה בליגת המשנה ובמיוחד בקבוצות הלונדוניות.

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מבכי תל אביב. רויטרס
יעזוב אחרי באר שבע? יוקאנוביץ'/רויטרס

הפרסומים אמש באנגליה לפיהם יוקאנוביץ' אמור לסגור בפולהאם העסיקו אתמול את שחקני הקבוצה. במכבי תל אביב לא חרגו ממנהגם וגם הפעם סירבו להתייחס למה שפורסם באנגליה. על פי עדויות שונות, מכבי תל אביב מעורבת בדברים ויוקאנוביץ' לא מנהל כביכול מגעים מאחורי גבה של הקבוצה, אך כאמור במועדון סירבו להתייחס בכל צורה שהיא לדברים ואנשים בכירים בקבוצה התחמקו אמש באלגנטיות מהתעסקות בנושא.

דווקא שחקנים במכבי תל אביב סיפרו אמש כי לא יופתעו אם הדברים אכן נכונים. שחקן בקבוצה אמר בעניין: "כבר התרגלנו לשינויים בעמדת המאמן וכבר למדנו שמה שנראה במכבי תל אביב ברור בנושא המאמן בכלל לא ברור, לכן לא צריך להתפלא אם הידיעות נכונות. באופן אישי לא אתפלא אם המאמן יעזוב בחזרה לאנגליה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב עם שלומי אזולאי. קובי אליהו
צפוי לפתוח. אבי ריקן/קובי אליהו

באשר למפגש הפסגה עם הפועל באר שבע, רק בערב יגלה יוקאנוביץ' מי המנופה האחרון מתוך 19 השחקנים שייסעו לבית המלון, שלא יתלבש למשחק. שלומי אזולאי שנפצע בשבוע שעבר מול בני סכנין התאמן בצורה קלה מאוד לאורך כל השבוע ולא יהיה בסגל. מי שככל הנראה יפתח במקומו יהיה דור פרץ, כשעל המקום הנוסף בסגל מתמודדים מספר שחקנים, ובעיקר עדן בן בסט וניקולה מיטרוביץ', שנותרו בחוץ במשחק האחרון. בהנחה שדיאן ראדוניץ' שוב יישב על הספסל, יש לקשר הסרבי סיכוי טוב יותר להיכנס ל-18.

אם יוקאנוביץ' יעדיף את ברק יצחקי על פני בן בסט, זה יהיה משחק הליגה הרביעי ברציפות בו האחרון לא ייכלל בסגל. אף ששוב צצות ידיעות לפיהן בן בסט ינסה לעזוב בחלון ההעברות של ינואר, ספק רב אם הדבר יקרה מאחר שהשחקן מחזיק בחוזה שמקנה לו שכר של 65 אלף יורו נטו בחודש וכרגע מעמדו בירידה, כך שיהיה לו קשה למצוא קבוצה אפילו בצרפת שתשלם את הסכום הזה. לחלוץ גם נולדה לפני שבועיים בת בכורה וקרוב לוודאי שלא ירצה לעזוב.

עיקר ההתלבטות של יוקאנוביץ' לאורך כל השבוע נסובה סביב ציוות צמד הבלמים למשחק ובכל הקשור לשחקן הקדמי שישחק באחת הכנפיים. ההערכה היא שהוא שוב יעדיף את אבי ריקן וטל בן חיים בעמדות הקדמיות על הקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully