וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי נבחר לאיש השנה בספורט של ה-BBC

המדורג שני בעולם זכה ל-361,446 קולות, שהם 35% מהקולות על תואר איש השנה בספורט הבריטי. כוכב הראגבי קווין סינפילד הגיע שני, ג'סיקה אניס היל למקום השלישי. "רוצה להודות לכולם", אמר מארי

אנדי מארי טניסאי בריטי. GettyImages
איש השנה בספורט הבריטי. מארי בטקס/GettyImages

אנדי מארי נבחר לאיש השנה בספורט הבריטי על ידי ה-BBC. הטניסאי שהוביל את את נבחרת בריטניה לזכייה בגביע דייויס לראשונה זה 79 שנה, זכה בפעם השנייה בשלוש שנים בתואר הזה. הסקוטי בן ה-28 ניצח בכל 11 משחקי גביע דייויס בהם שיחק השנה, כולל שלושה בגמר מול בלגיה. בסך הכול קיבל המדורג שני בעולם 361,446 קולות מתוך 1,009,498 קולות (35%), כשכוכב הראגבי קווין סינפילד זוכה ב-278,353 (28%) וג'סיקה אניס היל מגיעה למקום השלישי עם 78,898 קולות (8%).

מארי הגיע השנה לגמר באליפות אוסטרליה ולחצי הגמר גם בווימבלדון וגם ברולאן גארוס. הטקס נערך בבלפסט לעיני 7,500 צופים ומארי אמר בו: "תודה רבה לכולם, לא ציפיתי לזה. חבר שלח לי מאמר שהכותרת שלו הייתה 'אנדי מארי משעמם יותר מסוף שבוע בוורת'ינג' וחשבתי שזה קצת קשוח, לגבי וורת'ינג. ברכות לכולם ולכל מי שהיה מעורב בערב הזה. המסע עם נבחרת הדייויס היה מסע של חמש שנים, היינו בתחתית ועכשיו אנחנו מקום ראשון. אני רוצה להודות לכל הצוות ולנבחרת כולה, שהיו מדהימים. אני רוצה להודות לאשתי ולכל מי שהצביע בשבילי. אני מקדיש את החיים שלי לספורט ואני עובד קשה מאוד בכל יום כדי לעשות אתכם גאים".

  • עוד באותו נושא:
  • אנדי מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully