וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אבן: "צריך לדעת לנצח גם משחקים כאלה", נתי כהן: "הפנים למשחק הבא"

20.12.2015 / 21:37

עוזר מאמן מכבי תל אביב, שהתראיין לאחר הניצחון 63:88 על מכבי קרית גת, יודע שהעונה עוד ארוכה ושצריך לשכוח כמה שיותר מהר את ההדחה מהיורוליג: "יש עוד משימות העונה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב חזרה הערב (ראשון) לליגה לאחר ההדחה מהיורוליג, ולא התקשתה לנצח את מכבי קרית גת 63:88 בזכות משחק טוב של דראגן בנדר וג'ורדן פארמר. הצהובים מנסים להשאיר את ההדחה מאחוריהם וכבר מסכלים קדימה אל עבר היורוקאפ והמשך העונה בליגת העל.

אבי אבן אמר אחרי המשחק: "אני אשקר אם אני אגיד שזה היה פשוט, אבל אנחנו מנסים להתקדם כקבוצה, וחלק מהתהליך זה להופיע לכל משחק באותה רמה מחויבות. זה השפיע עלינו בחלק הראשון של המשחק, אבל אני שמח שהבאנו את עצמנו למקום הנכון ברמה המנטאלית כדי לנצח את המשחק. אנחנו יודעים שאנחנו לא מתקרבים לסיום עונה, זה לא קל, היה לנו משחק קשה מאוד ביום חמישי, והייתה נפילת אנרגיה, אבל דווקא משחקים כאלה שלא נראים כל כך טוב צריך לדעת לנצח בהגנה וזה מה שעשינו. אנחנו מנסים לכבד כל משחק וכל יריבה, וגם מצליחים, מגיעים באותה רמת מוכנות לכל משחק, מבחינת אימונים. זה לא משנה אם זו קרית גת או דרושפאקה. יש לנו עוד משימות העונה, אין לנו זמן להתעסק באכזבות, צריך ללמוד מהם כדי לצאת מחוזקים לקראת האתגרים הבאים".

מאמן מכבי קרית גת נתי כהן. יוסי ציפקיס
מסתכל כבר על המשחק הבא. נתי כהן/יוסי ציפקיס

המאמן המפסיד, נתי כהן: "לא הצלחנו להיכנס טוב למשחק, ההגנה של מכבי נורא לחצה והייתה על כל כדור, גם על קו המסירה, יש להם כלים לעשות את זה. היה קשה לנו בהתקפה להריץ את התרגילים, ואז נתקענו ואלתרנו יותר ממה ששיחקנו קבוצתי. היו לנו רק תשעה אסיסטים, לא הצלחנו לא בגלל כוונה רעה, אלא פשוט בגלל ההגנה של מכבי, ליישם את התרגילים ולהוציא לפועל. במשחק האישי פספסנו כמה שחקנים שפחות נכנסו למשחק ולא קיבלנו עזרה נוספת. אנחנו קבוצה בהתהוות באמצע העונה וזה לא פשוט, שבוע שעבר זה התחבר טוב, קיבלנו ביטחון, עשינו את הפעולות שהצליחו ומשם זה רץ, והיום זה קרה להיפך. אנחנו צריכים לראות כבר את המשחק הבא, נגד הפועל תל אביב, שהיא קבוצה אגרסיבית. נצטרך לעשות התאמות להמשך הליגה. מטרתנו להישאר בליגה, מכבי תל אביב בהחלט לא מתחרה איתנו, למרות שניסינו ורצינו והייתה לנו תחושה שאפשר, אבל כשהם באו בגישה הזאת, והיו יותר נחושים מאיתנו, אז הניצחון לא עמד בספק. אנחנו עם הפנים קדימה למשחקים הבאים, גם הפועל, וגם למשחק הליגה הבא נגד נס ציונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully