וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרבי הבא ללא קהל? הפועל ומכבי תל אביב יעמדו לדין

20.12.2015 / 19:11

האדומים יישפטו על הקריאות "שמעון מזרחי תתאבד" וכן החזקת תמונות גל בק, הצהובים על השיר "טועמה מחבל", ושבירת כיסאות. היועצת המשפטית של האיגוד: לבחון אפשרות לקיים דרבים ללא קהל

one

בווידאו: תקציר הדרבי הסוער

היועצת המשפטית של איגוד הכדורסל, עורכת הדין רונית אמיר-יניב, החליטה להעמיד היום (ראשון) את מכבי והפועל תל אביב בעקבות אירועי הדרבי האחרון שנערך ביום שני. ההחלטה של אמיר-יניב הגיעה לאחר בחינת דוחות השופטים, המשקיף, וכן תלונות הדדיות של מכבי והפועל תל אביב. מלבד הסעיפים השונים בהם דורשת אמיר-יניב להעמיד בגינם את הקבוצות לדין היא ממליצה לבחון אפשרות כי משחקי הדרבי מהיום יהיו בנוכחות קהל ביתי בלבד, או לחילופין ללא קהל. הדיון עצמו יתקיים ביום ראשון הבא בשעה 18:00.

אוהדי הפועל תל אביב עם שלט מחאה נגד שמעון מזרחי. ברני ארדוב
השלטים יעלו ביוקר? אוהדי הפועל תל אביב עם השלט נגד שמעון מזרחי/ברני ארדוב

הפועל תל אביב עומדת לדין בגין הקריאות שמעון מזרחי תתאבד כבר, החזקת תמונות גל בק (ממליצים להסתפק באזהרה), ולגבי השלטים נגד שמעון מותירים להחלטת בית הדין האם מדובר בעבירה. השלט עם "פשעי" שמעון והשירים נגד רגב, שלא היו עליהם הוכחות, וכן שירי השואה, לא נכללים. בתגובת המועדון האדום נכתב כי השלט עליו היה כתוב "שש"ל" כראשי התיבות הסודיים של "שתהיה שואה למכבי", יכולים להיות גם "שנת שלום לישראל או שלום! שיוויון! לכידות!. מכבי תל אביב עומדת לדין על השיר "טועמה מחבל", וכן בגין שבירת כיסאות.

היועצת המשפטית התחשבה בעובדה כי מכבי תל אביב לקחה בחשבון את לקיחת על שבירת הכסאות של אוהדיה, אך החליטה להעמיד את הקבוצה לדין בנושא זה כדי לא לתת יד למקרים כאלה בעתיד. כמו כן עו"ד אמיר-יניב שוקלת לממש את זכותה להעמיד לדין באופן פרטני אוהדים אשר שברו כיסאות, ניצחו על השירים האסורים וכן הפריעו לפאנל של הערוץ הראשון.

הסיבה כי הפועל תל אביב לא עומדת לדין על שירי השואה, וכן על השירים נגד רגב פנאן, וכן כי מכבי תל אביב לא עומדת על השירים "אין אדומים, אין פיגועים" ו-"אוהד הפועל, איש חמאס", כפי שנמסרו בתלונות ההדדיות בין הקבוצות, הן כי לא הוצגו הוכחות מלבד התלונות.

אוהדי הפועל תל אביב עם שלטים לזכרו של גל בק. ברני ארדוב
השלטים עם התמיכה בגל בק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully