וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: נס ציונה מגיעה לדרייב אין

הפועל תל אביב תקווה לפתוח סיבוב שני טוב בהרבה כשתארח את הקבוצה של עופר ברקוביץ' (20:30, ספורט 5), שאמר: "נצטרך לשחק 40 דקות טובות כדי להיות בעמדת ניצחון"

מאמן הפועל תל אביב שרון אברהמי. ברני ארדוב
הפועל תל אביב תנצח שוב? אברהמי/ברני ארדוב

משחקי המחזור ה-12 בליגת העל, הפותח את הסיבוב השני, יגיעו מחר (שני) לסיומם עם המפגש בו תארח הפועל תל אביב את עירוני נס ציונה (20:30, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: ספי שמש, כפיר מועלם ואלעד לייבוביץ'). בסיבוב הראשון גברה הפועל תל אביב על נס ציונה בחוץ 66:82 כשג'ף אלן קולע 18 נקודות ומוריד 18 ריבאונדים, ובשורות המפסידה בלט דיימון סימפסון עם 17 נקודות. שתי הקבוצות נפגשו שש פעמים עד היום בליגה הסדירה, כשכל קבוצה מנצחת שלוש פעמים.

הפועל תל אביב מגיעה למשחק לאחר ההפסד בדרבי בשבוע שעבר, הפסד שנעל עבורה סיבוב ראשון עגום במיוחד בו ניצחה רק ארבע פעמים. הקבוצה של שרון אברהמי ספגה 90 נקודות בדרבי, 15.6 נקודות יותר מהממוצע העונתי שלה, ואין ספק כי אם ברצונה לרשום סיבוב שני טוב בהרבה, עליה לשמור על הממוצע הזה, ולעלות את היכולת ההתקפית. בהפועל היו מרוצים מהכושר ההתקפי של טרה סימונס, שקלע 19 נקודות, ואם ימשיך במגמה זו, הגעתו של הגארד הותיק במקומו של כריס אוונס תראה מוצדקת ממשחק למשחק. בהמשך השבוע תארח הקבוצה את מכבי קרית גת במסגרת שמינית גמר גביע המדינה.

מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין לצד המנהל המקצועי עופר ברקוביץ'. ברני ארדוב
"יהיה קשה". ברקוביץ'/ברני ארדוב

בדיוק כמו הפועל תל אביב, גם עירוני נס ציונה ציפתה לסיבוב ראשון טוב בהרבה ממה שהשיגה. הכתומים ניצחו שלוש פעמים מתחילת העונה, החליפו מאמן, והשינוי המיוחל עדיין לא יצא אל הפועל. בשבוע שעבר נראתה נס ציונה טוב במשך מחצית נגד הפועל אילת, בעיקר בזכותו של פקוואן אדווין שרשם את משחקו הטוב ביותר מאז הגיע לישראל עם 26 נקודות, אך במחצית השנייה נעצרה הקבוצה ואפשרה לקבוצה הביתית להפוך את המשחק. בנס ציונה המשיכו השבוע בנסיונות חיפוש אחר מחליף לקמרון ג'ונס המאכזב, אך בינתיים ימשיך הגארד האמריקאי לקבל אשראי ולשחק. נס ציונה תשחק בהמשך השבוע במגדל העמק בשמינית גמר גביע המדינה.

"מצפה לנו משחק קשה מול יריבה טובה", אמר עופר ברקוביץ' לקראת המשחק, "נצטרך לשחק 40 דקות טובות כדי להיות בעמדת ניצחון. בסיבוב הקודם הפסדנו את המשחק על ריבאונד הגנה. שליטה בריבאונד והוצאה טובה לפועל בהתקפה הם המפתחות לניצחון במשחק עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully