וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 2:3 למנשגלאבך על דראמשדט, הרטה ברלין לא עוצרת

למרות ששיחקו בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של ג'אקה (28), הסייחים התאוששו מרצף ההפסדים ועלו למקום הרביעי. הקבוצה של פאל דרדאי ניצחה 0:2 את מיינץ והתבססה במקום השלישי

ולדימיר דארידה שחקן הרטה ברלין (שמאל). Boris Streubel, GettyImages
ולדימיר דארידה שחקן הרטה ברלין (שמאל)/GettyImages, Boris Streubel

המחזור ה-17 והאחרון לפני פגרת החורף בגרמניה ננעל היום (ראשון) עם שני משחקים. בראשון הצליחה הרטה ברלין להמשיך במומנטום הנהדר שלה כשניצחה 0:2 את מיינץ. בורוסיה מנשנגלדבאך חזרה למקום הרביעי אחרי 2:3 על דרמשטאדט.

סלומון קאלו שחקן הרטה ברלין. Boris Streubel, GettyImages
שער ליגה תשיעי העונה. קאלו/GettyImages, Boris Streubel

הרטה ברלין - מיינץ 0:2

הקבוצה מבירת גרמניה עם ניצחון חמישי בששת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, הפעם עם 0:2 ביתי מול מיינץ. בעקבות הניצחון, שיפרה הרטה ברלין את מאזן הנקודות שלה ל-32 והיא במקום השלישי, בעוד מיינץ נותרה במקום השמיני עם 24. ולדימיר דארידה וסלומון קאלו כבשו את השערים לקבוצה של פאל דרדאי.

השער הראשון הגיע בדקה ה-34 כשוולדימיר דארידה קיבל כדור רוחב מוודאד איבישביץ', עבר את השומר שלו ובעט לקורה ופנימה מ-16 מטר. השער השני הגיע בדקה ה-54 כשאיבישביץ' הכניס כדור עומק לסלומון קאלו, שעבר את השומר שלו ובעט לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:2. שער ליגה תשיעי לחלוץ מחוף השנהב העונה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
הבארד נורדטבייט שחקן בורוסיה מנשנגלאדבך. Lars Baron, GettyImages
לא נתנו להרחקה של ג'אקה להשפיע עליהם. שחקני גלאדבך חוגגים/GettyImages, Lars Baron

בורוסיה מנשנגלאדבך - דראמשדט 2:3

הריצה הנהדרת של מנשנגלאדבך נעצרה עם שלושה הפסדים רצופים ואחרי ה-5:0 המשפיל מול לברקוזן במחזור הקודם, המארחים חזרו למסלול הניצחונות למרות ששיחקו בעשרה שחקנים. המשחק הזה נפתח טוב מבחינת האורחים שעלו ליתרון משער של מרסל הלר ובדקה ה-28 הצרות של גלאדבך נמשכו אחרי שגרניט ג'אקה הורחק באדום אחרי שפגע ללא כדור בפטר נימאייר.

אולם, למרות החיסור המספרי, המארחים הצליחו להשוות לפני ההפסקה משער יפה של לארס שטינדל בבעיטה מדויקת מחוץ לרחבה והבארד נורדטבייט השלים את המהפך עם בעיטה חופשית חכמה מצד ימין. האורחים ניצלו את העייפות של גלאדבך ומצאו את השוויון משער בנגיחה של סנדרו ואגנר אחרי בישול של הלר ובדקה ה-86 הגיע שער הניצחון של המארחים, שהצליחו לכבוש שלושה שערים בעשרה שחקנים. אוסקר וונדט החליף מסירות עם שטינדל ומקרוב הכניע את מאת'ניה שוער האורחים. 2:3 בסיום לגלאדבך, שעלתה למקום הרביעי וחזרה למאבק בצמרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully