וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "האליפות תוכרע סביב 80 הנקודות", פלגריני: "לא משחק מכריע"

ארסנל ומנצ'סטר סיטי מתכוננות לקרב הגדולות ביניהן, כשהמנצחת תצליח לצמק מעט את הפער מלסטר סיטי הראשונה. אלכסיס סאנצ'ס עשוי לשחק אצל התותחנים, אגוארו אצל הסיטיזנס (ב', 22:00, ספ' 1 ו-HD)

המחזור האחרון לפני חג המולד באנגליה יינעל מחר (שני, 22:00, ספורט 1 ו-HD) עם המשחק הגדול בין ארסנל למנצ'סטר סיטי באצטדיון האמירויות. התותחנים מגיעים למשחק מהמקום השני עם 33 נקודות, חמש פחות מלסטר סיטי הראשונה, בעוד הסיטיזנס מפגרים אחרי ארסנל בנקודה אחת בלבד והם במקום השלישי.

ארסן ונגר מאמן ארסנל. AP
משחק גדול. ונגר/AP

ארסן ונגר קיבל זריקת עידוד בימים האחרונים כשאלכסיס סאנצ'ס חזר לאימונים, אבל הוא לא אמור לפתוח בהרכב של ארסנל. כמו כן, התותחנים יהיו ללא ג'ק ווילשר, פרנסיס קוקלן, דני וולבק, סנטי קאסורלה ותומאש רוזיצקי. אצל סיטי סרחיו אגוארו עשוי לשחק אחרי שנעדר מארבעה משחקים, בעוד הקפטן וינסנט קומפני ייעדר בוודאות. פרננדו ופאבלו סבאלטה הפצועים ייעדרו, כמו גם סמיר נאסרי.

ארסנל הפסידה רק פעם אחת ב-18 משחקי הבית האחרונים שלה מול סיטי (11 ניצחונות ו-6 תוצאות תיקו), אבל ניצחה רק פעם אחת בששת המפגשים האחרונים (ארבע תוצאות תיקו, ניצחון והפסד). התכולים הפסידו ב-22 משחקי ליגה מול ארסנל, שזה הכי הרבה שהם הפסידו לאיזושהי יריבה (יחד עם צ'לסי). בחמשת המפגשים האחרונים בין השתיים באצטדיון האמירויות נשלפו חמישה כרטיסים אדומים. מי שנמצא בכושר פנטסטי הוא כמובן מסוט אוזיל, שהיה אחראי ל-15 שערים ב-15 משחקי ליגה העונה (שני שערים ו-13 בישולים). בעונה שעברה, הגרמני היה אחראי לתשעה שערים בלבד (ארבעה כיבושים וחמישה בישולים) ב-22 הופעות ליגה.

"המצב נראה צמוד מאוד", אמר ונגר לקראת המשחק, "שיחקנו ב-17 משחקים והקבוצה שנמצאת במקום הראשון היא עם 38 נקודות, אז זה אומר שהפרמיירליג תוכרע סביב 80 נקודות. מחכה לנו משחק גדול. כשאנחנו משחקים בבית, אנחנו רוצים לנצח כי אנחנו שאפתניים ומרגישים שאנחנו יכולים להיות במצב מצוין אחרי חג המולד. יהיה משחק קשה מאוד, כי כשמסתכלים על המספרים מתחילת העונה הם צמודים מאוד. לסיטי יש פוטנציאל אישי נהדר עם דויד סילבה וסרחיו אגוארו".

מנג'ר סיטי מנואל פלגריני אמר: "זה לא משחק מכריע כי יש לנו עוד 21 משחקים. חשוב לנסות ולהיות הקבוצה הכי טובה ולסיים את העונה עם נקודה אחת יותר מהמקום השני. זה משחק על שש נקודות, לקחת שלוש בעצמך ולגזול שלוש מהיריבה שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully