וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ווטפורד הביסה 0:3 את ליברפול, סוונסי ו-ווסטהאם נפרדו ב-0:0

העולה החדשה הדהימה את הקבוצה השוקעת של קלופ ורשמה ניצחון רביעי רצוף. ניית'ן אקה (3) פתח, אודיון איגאלו חגג על ההגנה האדומה עם צמד (15 ו-85). ליברפול עם משחק רביעי ללא ניצחון

המחזור ה-17 בפרמיירליג נמשך הערב (ראשון) עם שני משחקים ונפתח עם הפתעה גדולה כאשר ווטפורד הביסה 0:3 את ליברפול השוקעת של יורגן קלופ. במשחק נוסף נפרדו סוונסי ו-ווסטהאם ב-0:0 שלא משרת אף אחד מהן. המחזור יינעל עם משחק העונה מחר בו תארח ארסנל את מנצ'סט סיטי.

אודיון איגאלו. GettyImages
חגג על שקרטל וליברפול. אודיון איגאלו/GettyImages

ווטפורד - ליברפול 0:3

יורגן קלופ נכנס לתפקידו כמאמן ליברפול בסערה ותחתיו הקבוצה השיגה כמה ניצחונות גדולים מול כולל מול מנצ'סטר סיטי וצ'לסי אבל הערב המייטי רדס המשיכו בהידרדרות שלהם עם משחק רביעי ללא ניצחון והתרחקו מאוד מחבורת הצמרת. ווטפורד מנגד, ממשיכה בעונה המופלאה שלה עם ניצחון ליגה רביעי רצוף ומרשים מכולם. העולה החדשה עלתה ליתרון כבר אחרי שלוש דקות משער ביזארי של ניית'ן אקה אחרי ספק עבירה על אדם בוגדאן השוער המחליף.

רבע שעה בלבד חלפה עד שאודיון איגאלו המצוין כבש את שערו ה-12 העונה אחרי שניער מעליו את מרטין שקרטל הבלם הסלובקי ובעט לפינה הרחוקה. איגאלו היה יכול לכבוש שערים נוספים, אבל בוגדאן עצר כמה בעיטות שלו אבל בדקה ה-85 גם הוא לא הצליח לעצור נגיחה חופשית לגמרי של איגאלו שהשלים צמד והשתווה למחרד ובנטקה כסגן מלך שערי הפרמיירליג עם 13 כיבושים. ווטפורד טיפסה למקום השביעי בעקבות הניצחון הזה ורחוקה רק נקודות מטוטנהאם הרביעית.

מרטין שקרטל ליברפול מול אודיון איגאלו. Ian Walton, GettyImages
גם התפיסה בחולצה לא עזרה. איגאלו מול שקרטל/GettyImages, Ian Walton

משחק נוסף: סוונסי - ווסטהאם 0:0

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully