וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון הפסידה 2:1 לגאזלק אז'קסיו, הובר פורנייה יפוטר?

סגנית האלופה נחלה הפסד חמישי בששת מחזורי הליגה האחרונים והמאמן צפוי לשלם את המחיר. מוחמד לארבי כבש צמד לעולה המפתיעה. סנט אטיין ניצחה 0:1 את אנז'ה השלישית, 1:1 בין בורדו למארסיי

שחקני סנט אטיין חוגגים. AP
שער אחד הספיק. נולן רו חוגג עם בנג'מין קורנייה/AP

חצי העונה הקסומה של אנז'ה הסתיימה היום (ראשון) עם המקום השלישי בתום הסיבוב הראשון, בעקבות הפסד 1:0 לסנט אטיין שמנעה מיריבתה אפשרות לתפוס את הסגנות. ליון המאכזבת הובכה פעם נוספת, עם הפסד 2:1 לגאזלק אז'קסיו הלוהטת. בורדו ומארסיי נפרדו ב-1:1.

ז'יל סונו שחקן אנז'ה. AP
אנז'ה נעצרה. ז'יל סונו/AP

סנט אטיין - אנז'ה 0:1

הפתעת העונה לא הצליחה לחלץ נקודות בסטאד ז'ופרואה גישאר והפסידה אחרי חמישה מחזורים. סנט אטיין, שלא ניצחה בחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות וסובלת מבעיות בהתקפה בעקבות פציעתו של רוברט בריץ', חיכתה לדקה ה-61 כדי להשיג את השער השווה שלוש נקודות. בנג'מין קורנייה, שנכנס רק שלוש דקות קודם לכן, בעט בשמאל אל הרשת מ-16 מטרים, שבר בצורת אישית של 1,700 דקות וחגג את הראשון שלו העונה. הירוקים במקום השישי עם 29 נקודות, רק שתיים פחות מאנז'ה השלישית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

גאזלק אז'קסיו - ליון 1:2

סגנית האלופה תחזור ככל הנראה מפגרת החורף עם מאמן חדש, לאחר שהובר פורנייה רשם הפסד חמישי בששת המחזורים האחרונים, במשחק שהוגדר כקריטי עבורו. ללא מתיו ולבואנה, אלכסנדר לקאזט ועוד פצועים רבים, ליון נכנעה לצמד של מוחמד לארבי הטוניסאי (32 ו-67, אחרי מעידה מביכה של מקסים גונאלון) שהעלה את מאזנו לשישה שערי ליגה והעניק לגאזלק אז'קסיו הלוהטת ניצחון חמישי מתוך תשעה משחקים ללא הפסד. וזו קבוצה שהחלה את העונה עם צבירת שלוש נקודות בלבד ב-10 מחזורי הפתיחה. קלמון גרנייה רק צימק בנגיחה בדקה ה-72, עם שערו הראשון מאז החזרה מהפציעה. לאחר המשחק הודיע הנשיא ז'אן מישל אולאס כי ליון לא תקבל כל החלטה בנוגע לפורנייה לפני 28 בדצמבר.

בורדו - מארסיי 1:1

רצף ששת ניצחונות החוץ של מארסיי נעצר באצטדיונה החדש של בורדו. המארחת הופיעה בהרכב חסר ואחרי מחצית מאופסת נקלעה לפיגור בעקבות נגיחה של אלכסיס רומאו בדקה ה-55 אחרי קרן של עבדלעזיז בראדה, אבל אחרי פחות משתי דקות היה זה ווהבי חאזרי שביצע דאבל פס עם אנצו קריבלי והשווה. מארסיי, שלא ניצחה בבורדו מאז 1977, סיימה את הסיבוב עם 25 נקודות במקום העשירי. בורדו עם שתי נקודות פחות במקום ה-14.

(עדכון ראשון: 16:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully