וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית בת ים יצאה במכרז להקמת אצטדיון בינלאומי

העירייה הגישה מכרז פתוח להקמת אצטדיון שיעמוד בסטנדרט הכי גבוה של אופ"א, ושצפוי להשתרע על שטח של כ-20 אלף מ"ר. ראש העירייה: "גוש דן צריך אצטדיון חדש"

יוסי בכר מועמדת לרשות עיריית בת ים. ינואר 2015. ראובן קסטרו
דרוש אצטדיון חדש לגוש דן? ראש עיריית בת ים יוסי בכר/ראובן קסטרו

עיריית בת ים פרסמה בשישי מכרז פתוח בו היא מזמינה יזמים להתמודד על תכנון, הקמת והפעלת קומפלקס לספורט, בילוי ומסחר ברחובות הקוממיות ודרך מנחם בגין. במרכזו של המתחם אצטדיון חדש המיועד למשחקים של ליגת העל ומשחקים בינלאומיים וכן לאירוח מופעים גדולים.

המכרז מתייחס לשטח האצטדיון אשר יעמוד על כ-20 אלף מ"ר, כאשר 20 אלף מ"ר נוספים יוקצו לטובת שטחי מסחר ופנאי, כשמיקום האצטדיון צפוי ליהנות מנגישות מרבית בשל סמיכותו לנתיבי איילון, תחנת הרכבת 'קוממיות' והרכבת הקלה אשר צפויה לקום גם כן בשנים הקרובות בסמיכות.

עוד קובע המכרז כי האצטדיון יוקם על פי סטנדרטים בינלאומיים ויעמוד בקטגוריה 4 (הגבוהה ביותר) של אופ"א ופיפ"א. בניית האצטדיון בסטנדרט הנ"ל תאפשר אירוח של משחק כדורגל ברמות הגבוהות ביותר, עד לשלב חצי הגמר של ליגת האלופות. הסטנדרט הגבוה שמוצב באמצעות דרישות המכרז מבטיח כי האצטדיון יספק חווית צפייה מושלמת לצופים, בין אם מדובר במשחקי כדורגל, ובין אם מדובר במופעי מוזיקה בינלאומיים.

ראש עיריית בת ים יוסי בכר: "אנחנו ממשיכים בפיתוח העיר והפיכתה לסיטי החדש של גוש דן, כמוקד אטרקטיבי לעסקים, מגורים, פנאי, תרבות וספורט. למטרופולין גוש דן יש צורך באצטדיון חדש ברמה בינלאומית ולפיכך בחרנו לקדם את המהלך, שישדרג את חווית הכדורגל הישראלי עבור השחקנים והאוהדים, ויהיה נגיש וקל להגעה בשל מיקומו על שלושה עורקי התנועה המרכזיים. לדברי בכר האצטדיון החדש נמצא במרחק של 15 דקות נסיעה בתח"צ וברכב פרטי ל-1.5 מיליון תושבי מרכז גוש דן וערי הלוויין".

  • עוד באותו נושא:
  • בת ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully