וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באטלר ביקר את הויברג, בארה"ב מופתעים: "לת'יבודו זה לא קרה"

כוכב הבולס יצא נגד "המתירנות" של מאמנו כלפי השחקנים, בארה"ב כבר מדווחים על משבר בחדר ההלבשה: "זו ביקורת פומבית נדירה, היו לזה השפעות מיידיות, יכול להיות שבאטלר ייענש"

חודשים ספורים חלפו אז פיטוריו המתוקשרים של טום ת'יבודו, ונראה ששחקני שיקגו עדיין לא שלמים עם ההחלטה. תהליך ההיטמעות של המאמן החדש פרד הויברג מתארכת מעל המצופה, והלילה (בין שבת לראשון), אחרי ההפסד 107:91 לניקס, המתח סוף סוף צף מעל פני השטח. הבולס אמנם הגיעו מותשים למשחק במדיסון סקוור גארדן, שהחל פחות מ-22 שעות אחרי סיום משחקם הדרמטי מול דטרויט, אבל עבור ג'ימי באטלר זה לא היווה תירוץ, והוא פתח במונולוג מפתיע ודי חריג בו ביקר את מאמנו פומבית.

"אני מאמין בחבר'ה שיש לנו. על הפרקט ומחוצה לו. אבל אני מאמין גם שצריך לאמן אותנו הרבה יותר בקשיחות לפעמים", אמר לעיני המצלמות אחרי ההפסד. "אני מצטער. אני יודע שלפרד יש גישה מתירנית יותר, ואני באמת מכבד אותו על זה, אבל כשאנשים לא עושים את מה שהם צריכים לעשות, אתה חייב לגרום להם להבין את זה. זה כולל גם אותי. אין קשר בין זה לבין צורת האימון שהייתה לנו בחמש העונות שלפני כן. זה קשור לאנשים שלא עושים את העבודה שלהם. מהשחקן הראשון ועד האחרון ברוטציה, כולנו צריכים לתת יותר".

מאמן שיקגו בולס פרד הויברג עם ג'ימי באטלר. AP
הולך ומדרדר. באטלר והויברג/AP

"פרד חייב להיות האיש שגורם לאנשים לעבוד. גם במקרה שלי הוא צריך לעשות את זה. הוא צריך להעיר לחבר'ה שלא עושים את המוטל עליהם. כשהוא עושה את זה, בדרך כלל אנחנו לא כורים לעצמנו בור".

הויברג, שסירב להגיב ישירות לדברים של באטלר לאחר המשחק, אמר בקצרה כי "אין ספק שאנחנו לא מניעים מספיק טוב את הכדור, אבל בכל מקרה חייבים למצוא דרך להעלות את רמת האנרגיה שלנו ולדעת להילחם גם בתקופות הקשות. אני לא חושב שעשינו את זה כמו שצריך הלילה".

ברחבי ה-NBA הופתעו מהדברים של באטלר, במיוחד לאור העובדה שקודמו של הויברג בתפקיד, טום ת'יבודו, סבל בעיקר בעונתו האחרונה מעליות וירידות במערכת היחסים עם כוכבי הקבוצה, כולל באטלר עצמו. כתב ESPN ניק פרידל כתב "הבולס מתקשים מפתיחת העונה להסתגל לסגנון החדש של הויברג, לו יש גישה הרבה יותר סלחנית ורגועה. למרות כל המתח שהיה בין ת'יבודו לשחקנים, הם אף פעם לא ביקרו אותו בצורה פומבית. אחרי 25 משחקים, הויברג נאלץ להתמודד עם מתח בתוך חדר ההלבשה. הדברים שלו היו מדהימים מכמה סיבות. לא בכל יום שחקן NBA מבקר ככה את המאמן שלו בצורה פומבית. השאלה היא איך הארגון יגיב לזה כעת. יכול להיות שבאטלר ייענש על זה. אבל יכול להיות שלא, כי הוא היה השליח של יתר חבריו לחדר ההלבשה שמאותתים להנהלה. אולי זו תהיה נקודת המפנה של העונה. דבר אחד בטוח - יהיו לכל זה השפעות מיידיות".

ג'ואקים נואה, שיקגו בולס. AP
באטלר דיבר בשם השחקנים? נואה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully