וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: החדשה של כריסטיאנו, שיחת ה-911 של אימן שאמפרט

התקשורת בספרד קושרת את הפורטוגלי לדוגמנית מלאני מרטינס, גארד הקאבס מתייפח למוקדן בלידת ביתו ולואיס אנריקה מלהטט ביפן. וגם: שחקן הקרדינלס שהתחפש לגמד ואיטורבה נפרד מרומא

צילום מסך

בווידאו: התוכנית "הכל שטויות"

13:00: גאסקוין שוב מתמוטט ב"אמבטיית דם"

הוא ממשיך להידרדר: אגדת הכדורגל פול גאסקוין, שסובל כבר שנים ארוכות מאלכוהוליזם ושימוש בסמים, התמוטט אתמול בספא והובהל לבית חולים. על פי הצוות במקום, הוא נכנס שיכור לג'קוזי, וכשניסה להזמין עוד אלכוהול והצוות סירב, הם הגיעו למקום ומצאו אותו מעולף בג'קוזי "ומסריח משתייה חריפה". מאחר שגם במהלך הנפילה נחתך בידו ודימם, הוא שכב ב"אמבטיית דם", כדברי עדים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
עצוב/מערכת וואלה, צילום מסך

7:00: החמצה אומללה בכדוריד

כל מילה מיותרת.

11:25: שחקן הפוטבול שהפך לגמד

שחקן אריזונה קרדינלס, פטריק פיטרסון, הפסיד בהתערבות מול שאר חבריו בקבוצה ונאלץ, ברוח החגים, להתחפש לגמד. התוצאה קורעת מצחוק.

10:53: ללואיס אנריקה עדיין יש את זה

שעות לפני המשחק מול ריבר פלייט בגמר גביע העולם לקבוצות, מאמן ברצלונה החליט להראות למצלמות שגם הוא עדיין יודע להקפיץ וללהטט.

10:23: אימן שאמפרט מתקשר לשיחת החירום

על הסיפור בו אימן שאמפרט מיילד את ביתו כולם שמעו, את כעת מפורסמת השיחה שניהל עם מוקדן החירום ב-911. בשיאה של ההקלטה, שאמפרט מייבב בבכי כאשר הוא מחזיק את ביתו החדשה.

9:57: חואן איטורבה נפרד מרומא

הקשר הארגנטינאי הנהדר יעבור לווטפורד בינואר, אך הוא מחובר מאוד לג'לארוסי. איטורבה העלה לאינסגרם מכתב פרידה מרגש בו כתב: "אני מצדיע לרומא, הדברים לא הלכו כמו שרציתי, אבל לבשתי את החולצה עם כבוד וגאווה, תמיד נתתי 100 אחוז ולא שמרתי דברים". קלאסה אמיתית

9:44: החדשה של כריסטיאנו רונאלדו

הדוגמנית האחרונה שמקושרת לכוכב הפורטוגלי על ידי התקשורת הספרדית היא מלאני מרטינס, לשעבר מיס פורטוגל, שהגיעה לגמר מיס יוניברס. על פי הדיווח, הנסיעות הרבות של רונאלדו למרוקו היו לביקורים אליה, ולא למאמן הכושר שלו, עמו נטען כי היה לו רומן. פשוט צפו בתמונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully