וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקאנוביץ': "שמעתי שבאר שבע הקבוצה הטובה בארץ, שתוכיח את זה"

20.12.2015 / 10:20

מאמן מכבי תל אביב בלוחמה פסיכולוגית לקראת הקרב מול הפועל באר שבע (ב', 20:55, ערוץ 1): "מצפה מהשחקנים שלי להפריך את מה שהתקשורת אומרת". פרץ: "כולם חוץ מזהבי צריכים להרים את המספרים"

קובי אליהו

מכבי תל אביב לא הפסידה להפועל באר שבע בששת המפגשים האחרונים. מחר (שני, 20:55, ערוץ 1), במפגש מרתק נוסף בין שתי הגדולות של הכדורגל הישראלי, האלופה תרצה לשמור על הרצף ולפתוח פער של שלוש נקודות על פניה בפסגת ליגת העל. הצהובים מגיעים למשחק אחרי ניצחון 0:2 על בני סכנין בחוץ, ורוצים לרשום ניצחון ליגה שני ברציפות. לפני המשחק, ערכו הצהובים מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן סלבישה יוקאנוביץ'.

מאמן מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ' עם דור פרץ. קובי אליהו
מתחמם. יוקאנוביץ'/קובי אליהו

"זה משחק בין שתי הקבוצות הכי טובות בליגה, אני מצפה לאווירה חמה ולמשחק טוב, אבל צריך לזכור שזה לא המשחק האחרון של העונה", אמר סלבישה יוקאנוביץ' בפתח דבריו. "אנחנו בדצמבר, לשתי הקבוצות יש סיכוי לזכות באליפות, ואנחנו בעיצומו של תהליך".

על ההיסטוריה בין הקבוצות: "אני זוכר רק את המשחק האחרון מולם. ניצחנו, אבל אני מאמין שיש להם את האיכויות כדי לנצח בבלומפילד. השחקנים שלי צריכים להתרכז בעבודה שלהם, אני סומך על השחקנים שלי".

על המפתחות: "יש הרבה אלמנטים חשובים. זה סוג של דרבי, משחק חשוב מאוד לשתי הקבוצות. יש לנו תוכנית איך לפתוח את המשחק, ואיך נסיים אותו. בסופו של דבר הכל מוכרע על פעולה אינדיבידואלית אחת".

על יתרון הניסיון של מכבי תל אביב: "מהמידע שיש לי הם משחקים את הכדורגל הכי טוב בישראל. זה מה שאומרים בתקשורת, עכשיו יש להם הזדמנות להוכיח את זה. האם זו הקבוצה הטובה בישראל? הם צריכים לנצח בבלומפילד כדי להוכיח את זה. זה משחק על שלוש נקודות, זה לא המשחק האחרון של העונה".

על היכולת של באר שבע: "אני לא רוצה לדבר על האיכות של היריבות שלנו. האנשים בתקשורת אומרים שזו הקבוצה הטובה בישראל, אבל אני מתרכז בקבוצה שלי. יש להם את אותו מספר נקודות כמונו, הם יכולים לשחק פחות או יותר באותה רמה, או טוב יותר מאיתנו אם מקשיבים לאנשים אחרים. אני מצפה מהשחקנים שלי להוכיח לאנשים שהם טעו".

על זהבי: "ברור שהוא השחקן הכי חשוב שלנו, הוא יכול לתת דוגמא לכל השחקנים, אבל בסופו של דבר יש על המגרש 11 שחקנים. רוב השחקנים שלי משחקים בנבחרת ישראל, גם בספסל שלנו אפשר למצוא שחקן שיכול לתת לנו משהו".

על היכולת של מכבי תל אביב: "אני בטוח שיש לנו מקום להשתפר. אם הייתי מרוצה ממה שראיתי עד עכשיו זו הייתה טעות. אנחנו צריכים להיות יותר חזקים, יותר מרוכזים, עם יותר מוטיבציה ולשחק כדורגל טוב יותר".

על מצבת הפצועים: "חוץ משלומי אזולאי יש בעיות קטנות, אבל אני מאמין שרק הוא ייעדר".

על האפשרות שיוחתם חלוץ נוסף: "יש לנו משחק מאוד חשוב, לראדוניץ' היו הרבה בעיות כושר. הוא לא היה מוכן לשחק, גם עכשיו הוא לא במאה אחוז, אבל יש לנו מאפיינים מסוימים שלרוב השחקנים שלנו אין, ואני מאמין שהוא בהחלט יכול לעזור לנו במשחק מחר. בהתחלה, או בסוף. אחשוב עליו בתור אופציה למחר".

על מוריניו: "אם מוריניו פוטר, כנראה שכל המאמנים בעולם נמצאים בסכנה. זה חלק מהמקצוע, וצריך לזכור את זה תמיד. אני מאחל לו הרבה הצלחה ומשוכנע שיש הרבה מאוד מועדונים שירצו אותו. הוא מאמן מצוין, איש מעניין, ובטוח שהוא יקום מזה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דור פרץ, מכבי תל אביב. קובי אליהו
רוצה להיות חד יותר מול השער. פרץ/קובי אליהו

"אנחנו כקבוצה שמחר הולכת לשחק מול באר שבע כן צריכה לדעת מה היכולות שלהם", אמר דור פרץ בהתייחס לדברי מאמנו. "בוודאי שהם מעניינים אותנו, אבל צריך להתרכז בעצמנו. אני חושב שיהיה משחק טוב, משחק קצבי. נגיע מוכנים מכל הבחינות, התוצאה תדבר".

על התלות בערן זהבי: "אני חושב שאנחנו יודעים שצריך להרים את המספרים שלנו. ערן זהבי זה בונוס גדול, הוא תורם לנו בשערים ובישולים, אבל הוא לא משחק לבד, ואני בטוח שהשחקנים ההתקפיים שלנו יתנו מספרים. אני מקווה מאוד לכבוש מחר".

על שלישיית הקישור של באר שבע: "יש להם שלישייה חזקה ואגרסיבית, הם יכולים לתת לנו פייט. יהיה משחק שקול. שתי הקבוצות ייתנו הכל".

על הרמה בליגה: "אני מקווה שיהיה משחק עם שערים, כי הכדורגל הישראלי באמת צריך את זה. אבל התוצאות האחרות פחות מעניינות אותנו כרגע".

על התנודות הקיצוניות ביכולת: "זה טבעי, בכל דבר בחיים יש עליות ומורדות. אולי בסכנין קצת פחות הרשמנו, אבל אני לא חושב שזה היה משחק לא טוב שלנו. גם כשהיכולת לא משכנעת אנחנו מנצחים בדרך כלל".

על השיפור ביכולת של ראיקוביץ': "אני חושב שכשאתה מגיע למדינה זרה ואתה כל כך צעיר ההסתגלות לא קלה. עם הזמן אני חושב שרואים שיפור ביכולת שלו".

שחקני מכבי תל אביב ערן זהבי, פרדראג ראיקוביץ'. קובי אליהו
שחקני מכבי תל אביב ערן זהבי, פרדראג ראיקוביץ'/קובי אליהו
שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. קובי אליהו
שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי/קובי אליהו
שחקני מכבי תל אביב. קובי אליהו
שחקני מכבי תל אביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully