וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיונטה כריסמס יעזוב את הפועל חולון, שמיר: "אנחנו במלחמה"

20.12.2015 / 9:26

האחרונה בטבלה מאוכזבת מעוד הפסד, כשהאמריקאי שקלע ב-1 מ-17 מחוץ לקשת מאז שהצטרף, ישלם את המחיר. משחק ההשלמה נגד ראשון לציון נדחה. בהרצליה בוחנים אפשרות לצרף את מריוס מטלון

one

הפועל חולון המשיכה בתקופה הרעה שלה כשהפסידה אמש (שבת) 75:68 לבני הרצליה ותישאר במקום האחרון גם לאחר סיום המחזור ה-12. הקבוצה של דן שמיר פיגרה לאורך כל שלבי המשחק, כשלרבע האחרון היא יורדת בפיגור 14, אלא שקאמבק אותו הובילו וויל קלייבורן ואייזיק רוזפלט הביאו את חולון לפיגור 4 סמוך לסיום, אך לא יותר מזה.

"היה לנו סיכוי לנצח, אני לא חושב שהגיע לנו לנצח, היינו מאחור כל המשחק, אבל היינו לנו סיכוי לנצח עם עוד כמה התקפות שהולכים לכיוון שלנו, שתי עצירות ושתי טעויות פחות", סיכם מאמן חולון דן שמיר, "זאת המנטאליות שאנחנו צריכים שתהיה לנו, ולא היה לנו את זה בשבועיים האחרונים מכל מיני סיבות. אנחנו במלחמה שלא תיפסק".

מאמן הפועל חולון דן שמיר. ניב אהרונסון
לא מתחבר. שמיר/ניב אהרונסון

חולון, ששיחקה אמש עם שלושה זרים בלבד לאחר הפציעה של ג'רמיס סמית', צפויה להביא שחקן פנים בימים הקרובים, וגם לחפש מחליף לדיונטה כריסמס שפשוט לא מתחבר לקבוצה ומהגעתו לפני שלושה מחזורים קלע 1 מ-17 מחוץ לקשת. המנהל המקצועי והבעלים של הקבוצה מיקי דורסמן היה בעד שחרורו של כריסמס עוד לפני המשחק נגד הרצליה, אך כעת די ברור כי השחקן, שעומד על ממוצע מדד שלילי של מינוס 2.3, לא ימשיך במדים הסגולים. משחק ההשלמה של חולון נגד מכבי ראשון לציון, שהיה אמור להערך ביום שישי הקרוב, נדחה.

בקבוצה המנצחת אמש, בני הרצליה, שם ממשיכים להרשים במשחקי הבית מתחילת העונה, ממשיכים בנסיונם לצרף גארד ישראלי במקומו של תום מעיין שגמר את העונה. השם החם שבהרצליה בודקים כעת הוא שמו של הרכז הישראלי-יווני מריוס מטלון ששיחק בעבר במ.כ הבקעה ומשמש כיום כרכז מחליף ברת'ימנו מהליגה הראשונה ביוון.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully