וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירי אירווינג הודיע בהתרגשות: "אני חוזר". בלאט: "נהיה זהירים"

אחרי שנעדר במשך חצי שנה, רכז קליבלנד אישר שישחק מול פילדלפיה (א', 22:30, ערוץ 5): "אני פאקינג נרגש". בלאט: "נהיה מודעים לכמות הדקות שלו". וויליאמס לא ישחק, שאמפרט בספק

AP

בווידאו: בלאט מתכונן לקאמבק של אירווינג

התרגשות בקליבלנד: אחרי שהחמיץ את 24 המשחקים הראשונים של העונה ונעדר במשך חצי שנה, היום (שבת) הודיע קיירי אירווינג שהוא יחזור לפרקט ויערוך את הופעת הבכורה שלו העונה במדי קליבלנד קאבלירס במשחק מול פילדלפיה ביום ראשון בערב (22:30, ספורט5).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התרגשות אמיתית. אירווינג/מערכת וואלה!, צילום מסך

קליבלנד נמצאת במקום הראשון המזרח במאזן 7:17 תחת פיקודם של לברון ג'יימס וקווין לאב, אבל בקבוצה יודעים עד כמה חשובה תרומתו של אירווינג בן ה-23, שבשנה שעברה העמיד ממוצעים של 21.7 נקודות ו-5.2 אסיסטים למשחק. אירווינג, ששיחק שלוש פעמים באולסטאר, נפצע במשחק הראשון של גמר ה-NBA מול גולדן סטייט. הססטיסטיקה מראה כמה נוכחותו חשובה לקליבלנד:

"אני די פאקינג נרגש", אמר אירווינג, "היו כמה דברים שהייתי חייב לוודא, אבל לא זירזנו שום דבר יותר מדי. הייתי מוכן לחזרה, אבל מבחינה ביומכנית רק רצינו לוודא שאני לא מסכן את עצמי".

"נהיה מודעים לכמות הדקות שהוא יקבל, ולכמות הדקות שהוא יקבל ברציפות", אמר דיוויד בלאט. "נהיה מאוד זהירים איתו. אני לא יכול לתת מספר מדויק, אבל זה משהו שאנחנו חושבים עליו. רצינו שהוא יראה שהוא מוכן לגמרי לשחק, אז חיכינו איתו. אנחנו כבר רוצים שהוא ישחק, במובן הזה, אנחנו מאוד נלהבים. בכל פעם שאתה עובר פציעה קשה, זה דורש ממך רמת בגרות וסבלנות שלפני כן אולי לא היית צריך לגלות. קיירי השתקם עם מחויבות גדולה, ואני בטוח שזה אפשר לו להתבגר גם כאדם. הוא התמודד עם זה היטב".

אירווינג הודה שההיעדרות שלו במשך חצי השנה הייתה אמוציונלית, כשלאחרונה גם הפך לאב טרי לראשונה. "הדבר הכי קשה זה הרגשות והתחושות", אמר אירווינג, הרבה השתנה על המגרש ובחיים שלי".

מו וויליאמס צפוי להיעדר מהמשחק מול פילדלפיה בגלל פציעה בפרק היד, בעוד אימן שאמפרט בספק בגלל פציעה במפשעה. "שאמפרט ערך אימון חלקי, מו לא, נראה איך הם ירגישו מחר בבוקר", אמר בלאט. "אני לא יכול להגיד אם הם ישחקו או לא".

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
גם הוא נרגש. בלאט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully