וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואי ואן חאל לחוץ: "כמובן שאני מודאג מפיטורי מוריניו"

מנג'ר יונייטד שומע את הקולות אך מתעקש: "לא חושב ששינוי מאמן יביא הצלחה". דרוגבה עשוי להצטרף להידינק, וגם: ההימור הענק של אוהד לסטר, וכל הממים מהפסד השדים האדומים

ויין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד מאוכזב. GettyImages
מה יהיה?/GettyImages

ואן חאל חושש

ביום חמישי פוטר ז'וזה מוריניו מתפקידו. האם לואי ואן חאל יהיה המאמן הבא שישלם את מחיר הכשלונות? בהחלט ייתכן. מנצ'סטר יונייטד שקעה הערב לתהומות חדשים כשנכנעה 2:1 לנוריץ', ולראשונה מזה 17 שנה, רשמה משחק שישי ברציפות ללא ניצחון. אם זה לא מספיק, הרי שלראשונה מזה 69 שנה, השדים האדומים מפסידים שני משחקים רצופים לעולות חדשות.

בסיום המשחק נשאל ואן חאל האם הוא מודאג ממעמדו, ובפרט מפיטוריו של ז'וזה מוריניו שעלולים לשלוח את הפורטוגלי לאולד טראפורד: "כמובן שאני מודאג, זה מה שקורה כרגע ואני לא יכול לעצום עיניים. אני לא חושב ששינוי מאמן יביא הצלחה, אבל לא אני צריך לענות על השאלה הזאת. תמיד אני אומר דברים דברים לשחקנים שלי. היום היה לי קשה להגיד משהו. זו תקופה קשה, אסור לקבל אותה, צריך להישאר ביחד ולהאמין בעצמנו".

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד לואי ואן חאל. רויטרס
הסוף קרב? ואן חאל/רויטרס

דרוגבה חוזר לצ'לסי?

במשחקה הראשון ללא ז'וזה מוריניו הרשימה צ'לסי לשם שינוי, כשניצחה את סנדרלנד 1:3. חוס הידינק צפה בנעשה מהיציע, כשלצידו דידייה דרוגבה ורומן אברמוביץ', והערב מדווחים ברחבי אירופה שהבעלים של הבלוז נמצא במשא ומתן עם החלוץ מחוף השנהב, באשר להצטרפותו לצוות המקצועי החדש של הידינק. דרוגבה, שעדיין משמש כשחקן פעיל והצטיין במדי מונטריאול אימפקט בארצות הברית, עדיין מתלבט האם להסכים להצעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ההימור המוצלח על לסטר

הסיפור הגדול של הפרמיירליג העונה ממשיך להיות זה של לסטר סיטי המופלאה, שניצחה הערב 2:3 את אברטון, פתחה פער זמני של חמש נקודות בפסגה, והבטיחה שלחג המולד המתקרב היא תגיע מהמקום הראשון. לא התרשמתם עדיין? ובכן, בחג המולד של 2014, השועלים דורגו במקום האחרון בפרמיירליג. לא ייאמן. הקבוצה היחידה שעשתה זאת בליגה עליונה מלבדם היתה נוריץ', ב-1987/88.

ומה אתם יודעים, מתברר שיש כאלה שהאמינו בלסטר לכל אורך הדרך. אחד מאוהדי הקבוצה הימר ב-8 באוגוסט חמישה ליש"ט שקבוצתו האהובה תוליך את הטבלה עם הכניסה לחג המולד, ושלשל לכיסו לא פחות מ-5,000 ליש"ט. לא רע.

מיטב הממים מההפסד של יונייטד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully