וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני מרסיאל זכה בפרס ה"גולדן בוי"

כוכבה הצעיר של מנצ'סטר יונייטד ירש את הפרס, המוענק לשחקן הצעיר המרשים ביותר בעולם בשנה הקלנדרית החולפת, מראחים סטרלינג. הוא הזוכה השלישי של יונייטד בפרס אחרי ויין רוני (2004) ואנדרסון (2008)

one

בווידיאו: שער הבכורה של מרסיאל, מול ליברפול

אנתוני מרסיאל, היהלום הצעיר של מנצ'סטר יונייטד, הוא הזוכה לשנת 2015 בפרס ה"גולדן בוי", המוענק על ידי עיתונאי כדורגל מהעיתונים הבכירים של אירופה לשחקן המרשים ביותר בעולם בשנה הקלנדרית החולפת. המועמדים לפרס חייבים להיות בני פחות מ-21 ולשחק באחת הליגות הבכירות ביבשת.

מרסיאל כיכב במונאקו בחלק הראשון של השנה, לפני שנרכש על ידי יונייטד ב-1 בספטמבר תמורת 36 מיליון ליש"ט, שעשויים להגיע עד 58 מיליון בסיטואציה מסוימת, במה שהייתה העסקה הגבוהה אי פעם עבור שחקן בן פחות מ-20. בהופעתו הראשונה במדי השדים האדומים הוא כבש שער נהדר ב-1:3 על ליברפול ושבוע לאחר מכן הוסיף צמד בניצחון 2:3 על סאות'המפטון, אולם מאז התקשה לשמור על יציבות.

מרסיאל הקדים במרוץ לפרס את קינגסלי קומאן, שעבר בקיץ מיובנטוס לבאיירן מינכן ואת הקטור ביירין מארסנל. הוא השחקן השלישי מיונייטד שזוכה בפרס, המחולק מאז 2003. קדמו לו: ויין רוני ב-2004 ואנדרסון ב-2008. בשנה שעברה גרף את הפרס ראחים סטרלינג ומתוך 13 שנים בהן הפרס חולק עד כה, בשישה מקרים, כולל מרסיאל, הזוכה הגיע מהפרמיירליג.

אנתוני מרסיאל מנצ'סטר יונייטד עם פרס ה"גולדן בוי". מנצ'סטר יונייטד, אתר רשמי
מרסיאל והפרס/אתר רשמי, מנצ'סטר יונייטד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully