וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר אליפות העולם לקבוצות: ליאונל מסי וניימאר צפויים לפתוח

הטריו של ברצלונה יתייצב על כר הדשא מול ריבר פלייט, כאשר לא ברור האם "הפרעוש" יכול להשלים 90 דקות. מסי בראיון בארגנטינה: "מראדונה נתן לי השראה". הארגנטינאים חולמים "לשנות את ההיסטוריה" (ראשון, 12:30, ספורט 1 ו-HD). בארסה הביאה מפלומיננזה ברזילאי צעיר

one

בתקציר: ה-2:2 של ברצלונה מול דפורטיבו מהמחזור האחרון בספרד

ה"ניסן סטדיום" ביוקוהמה, יפן, שאירח לפני 13 שנים וחצי את גמר מונדיאל 2002 בו רונאלדו וברזיל הכניעו את גרמניה, ייארח מחר (ראשון, 12:30, ספורט 1 ו-HD), לראשונה מזה שלוש שנים, את גמר אליפות העולם לקבוצות, בו ייפגשו למשחק מרתק זוכת ליגת האלופות בעונה שעברה ברצלונה וזוכת הקופה ליברטדורס האחרון, ריבר פלייט.

עבור בארסה, שבחצי הגמר הביסה 0:3 את גואנגז'ו הסינית עם שלושער של לואיס סוארס בעוד ליאו מסי וניימאר זוכים למנוחה, מדובר בהשתתפות רביעית במפעל, כאשר בכל שלוש הפעמים הקודמות היא גם הגיעה לגמר. ב-2006, באותו אצטדיון ביוקוהמה, הקטאלנים הפסידו באופן מפתיע לאינטרנסיונאל הברזילאית בדקות הסיום. ב-2009, בדרך לששת התארים שלהם עם פפ גווארדיולה, שער של פדרו בדקה ה-89 שלח את המשחק להארכה ושער של מסי נתן לבארסה 1:2 על אסטודיאנטס. ב-2011 הם הביסו 0:4 את ניימאר וסנטוס.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
חוזר להרכב, לא ברור לכמה דקות. מסי/רויטרס

ריבר לעומת זאת, משתתפת בטורניר בפעם הראשונה בתולדותיה, אולם יש לה בארון התארים זכייה בגרסה הקודמת, הגביע הביניבשתי, אחרי 0:1 על סטיאווה בוקרשט בדצמבר 1986, במשחק שנערך בטוקיו. המיז'ונריוס ניצחו בחצי הגמר 0:1 דחוק את הירושימה וברור להם שהם חייבים להציג יכולת טובה יותר מול האימפריה האירופית.

מסי וניימאר צפויים לפתוח הפעם, כאשר עדיין לא ברור האם הארגנטינאי מסוגל להשלים 90 דקות בשל הפציעה בכליות ממנה הוא סובל. בינתיים, בארסה סגרה מול פלומיננזה את עסקת הבאתו של קשר ברזילאי צעיר בן 19 בשם רוברט, שיגיע לקטאלוניה בינואר ויחזק את קבוצת המילואים בתור התחלה. רוברט יגיע בהשאלה וברצלונה תוכל לרכוש אותו תמורת 7 מיליון יורו.

מסי העניק ראיון למגזין ארגנטינאי ואמר: "אף פעם לא עקבתי אחרי שחקן אחד במיוחד, אבל כשהתחלתי לשחק כדורגל, מראדונה בדיוק חזר לשחק אצלנו בארגנטינה. זה היה ב-1993 והוא בא מספרד לניואלס והצטרף לנבחרת שעלתה למונדיאל. אם מישהו נתן לי השראה, אין ספק שזה היה הוא. אני לא חי רק סביב הכדורגל. אני משחק כשאני צריך לעשות זאת ברמה המקצועית או כשמתחשק לי ליהנות עם החברים שלי, אבל אני גם עושה עוד הרבה דברים מחוץ למשחק. יש אנשים שמצילים חיים או משפרים את איכות החיים שלנו עם המצאות, לי יצא להיות שחקן כדורגל, כדי שאנשים אחרים יהנו מהצפייה בי ואני מוקיר תודה על כך שאני כזה".

מנגד, אצל היריבה רוצים "לשנות את ההיסטוריה", כפי שנכתב ב"אולה" הארגנטינאי, שם ספרו 12 ניצחונות של יריבות מאירופה במפגשים הישירים בגביע הביניבשתי או בגמר אליפות העולם לקבוצות, לעומת 9 בלבד של הקבוצות הארגנטינאיות. הניצחון הארגנטינאי האחרון הגיע אי שם ב-2003, אז בוקה גברה 1:2 בהארכה על מילאן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

צפו בביצועיו של רוברט, השחקן החדש של ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully