וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן אישרה: פפ גווארדיולה יעזוב בסוף העונה, אנצ'לוטי יחליפו

המאמן הקטלאני בן ה-44 ייפרד מאלופת גרמניה אחרי שלוש עונות בקיץ הקרוב, האיטלקי בן ה-56 יחליפו, אחרי שחתם לשלוש עונות: "כבוד גדול לאמן מועדון כזה". רומיניגה: "מצפים לו בקוצר רוח"

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן עם תומאס מולר. Alexander Hassenstein, GettyImages
ייפרד מבאיירן בסוף העונה. גווארדיולה/GettyImages, Alexander Hassenstein

יום דרמטי בבאיירן מינכן: זמן קצר אחרי הניצחון על האנובר במחזור ה-17 והאחרון בבונדסליגה לפני היציאה לפגרת החורף, אישרה היום (ראשון) הקבוצה באופן רשמי על חילופי מאמנים בתום העונה. כפי שדווח בימים האחרונים, פפ גווארדיולה יעזוב את אלופת גרמניה בתום העונה אחרי שלוש עונות ועם תום חוזהו במועדון, והבווארים כבר הודיעו על מחליפו, קרלו אנצ'לוטי, שחתם לשלוש שנים.

"זה כבוד גדול עבורי להיות חלק מבאיירן מינכן בעונה הבאה", אמר האיטלקי לאתר הרשמי של באיירן מינכן. "מהרגע שנודע לי על העניין שהמועדון הגדול הזה הביע בי, לא רציתי לשקול אף הצעה אחרת. אני מאחל הצלחה לבאיירן ולחברי פפ גווארדיולה בהמשך העונה הנוכחית".

"אנחנו מודים לגווארדיולה על כל מה שנתן למועדון ומקווים שימשיך להצליח לאן שלא יפנה. אנצ'לוטי הוא עוד מאמן מאוד מצליח שמגיע לבאיירן מינכן. אנחנו מצפים בקוצר רוח לעבודה עמו", אמר קרל היינץ רומיניגה ל'בילד'.

כזכור, פפ גווארדיולה בן ה-44 הגיע לבאיירן מינכן ב-2013 אחרי ארבע שנים בברצלונה. ההודעה על מינויו של המאמן הקטלאני לתפקיד מאמן באיירן יצאה כבר בינואר 2013, כשסופה של אותה עונה, 2012/13, באיירן מינכן זכתה בטרבל: ליגת האלופות, אליפות וגביע גרמני תחת המאמן יופ היינקס. גווארדיולה זכה עם באיירן בשתי אליפויות, גביע אחד, גביע העולם לקבוצות ובסופרקאפ האירופי. שמו של גווארדיולה הוזכר כמי שעשוי להתמנות למאמן מנצ'סטר סיטי בתום העונה הנוכחית, כשגם מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי הוזכרו כמועמדות עבורו.

קרלו אנצ'לוטי, ריאל מדריד. GettyImages
ממתין לאתגר גדול חדש. אנצ'לוטי/GettyImages

מזה שהולך לזה שבא: קרלו אנצ'לוטי בן ה-56, שזכה שלוש פעמים בגביע האלופות כמאמן (ב-2002/3 ו-2006/7 עם מילאן וב-2013/14 עם ריאל מדריד), לא אימן מאז פוטר מריאל מדריד בתום העונה שעברה, 2014/15, והוחלף על ידי רפא בניטס. האיטלקי, שזכה בגביע האלופות פעמיים גם כשחקן עם מילאן (1988/9 ו-1989/90), מגיע לתחנה הרביעית ברציפות שלו מחוץ לאיטליה אחרי שאימן בשנים האחרונות את צ'לסי, פריס סן ז'רמן וכאמור, ריאל מדריד. בעונה בה זכה עם ריאל בליגת האלופות, עברו הבלאנקוס את באיירן מינכן בחצי הגמר כשהם מנצחים בבית 0:1 ובחוץ דורסים את הבווארים 0:4.

בנוסף, לאנצ'לוטי כמאמן יש אליפות אחת באיטליה עם מילאן וגביע איטלקי, דאבל עם צ'לסי ב-2009/10, אליפות צרפת עם פ.ס.ז' ב-2012/13 וגביע המלך עם ריאל ב-2013/14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully