וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשון לציון ניצחה 16:31 את הפועל רמת גן בסיבוב הראשון בגביע

האדומים מעיר היין ניצחו בקלות לאחר תצוגה הגנתית טובה ויפגשו ברבע הגמר את א.ס רמת השרון. אס"א תל אביב ניצחה גם היא, 24:29, וברבע הגמר תשחק בדרבי מול מכבי. שני משחקים נוספים הוכרעו רק לאחר הארכה

שחקני הפועל ראשון לציון מול שחקני הפועל רמת גן. גבי אללוף, איגוד הכדוריד,
שחקני הפועל רמת גן מול שחקני הפועל ראשון לציון/גבי אללוף, איגוד הכדוריד

גביע המדינה בכדוריד יצא היום (שישי) לדרך עם שלושה משחקים במסגרת הסיבוב הראשון. מחזיקת הגביע, הפועל ראשון לציון, התגברה על מה שנראה בהתחלה כמוקש, ניצחה את הפועל רמת גן 16:31, והייתה הראשונה שהעפילה לשלב רבע הגמר. אס"א תל אביב גברה על מ.כ חולון בחוץ 24:29, מה שסידר ברבע הגמר דרבי תל אביבי. מכבי קרית מוצקין ניצחה 33:38 את הפועל פתח תקוה לאחר הארכה, וא.כ נס ציונה ניצחה 29:32 את בני הרצליה גם כן לאחר הארכה.


הפועל רמת גן – הפועל ראשון לציון 31:16 (13:6)

מחזיקת הגביע השיגה ניצחון חוץ מרשים במשחק שהיה נראה בהתחלה כקשה. היא עצרה את הפועל רמת גן על שישה שערים בלבד במחצית הראשונה, בזכות שילוב יכולת הגנתית טובה ועצירות נהדרות של השוער ניב פישלוביץ. אבישי סמולר ופיליפ מריאן היו טובים בחלק ההתקפי. גם במחצית השנייה האדומים מעיר היין המשיכו ביכולת הטובה והשלימו את הניצחון.

מ.כ חולון - אס"א תל אביב 29:24 (13:10)

הפתיחה הייתה של אס"א, שהובילה ביתרון של 5 שערים ברוב שלבי המחצית הראשונה, אך חולון חזרה במחצית השנייה, השוותה והפכה את התוצאה כשהובילה 17:18. אס"א, בקאמבק נהדר משלה, הפכה שוב את התוצאה והוליכה 20:25, משם לא איבדה את היתרון עד לסיום. באס"א בלטו אלכסנדר בזברחני ואמי צ'וקוהאמיקה.

ניבו לוי שחקן אס"א תל אביב מול עומר דבדה שחקן מכבי תל אביב. איגוד הכדוריד,
ניבו לוי מול עומר דבדה במשחק הקודם בין אס"א למכבי תל אביב/איגוד הכדוריד

בני הרצליה - א.כ נס ציונה 32:29 (12:13, 24:24, 28:27 (לאחר הארכה)

מחצית ראשונה שקולה הסתיימה בשער של דן מירקוס, שהוריד את הרצליה ביתרון מינימלי להפסקה. הרצליה הייתה טובה יותר במחצית השנייה, ואלעד קפון ותומר שמעוני הובילו אותה ליתרון 21:24, חמש דקות לסיום. שמעוני וגיא נגר הורחקו בשורותיה, מה שנתן לנס ציונה אפשרות לחזור והיא השוותה ל-24:24 בדקת הסיום משער של מילוש בואישיץ'. שתי הקבוצות לא הצליחו להכריע את המשחק, שנכנס להארכה, דם שלומי צייטלר וברק פריד הבקיעו שערים שהובילו לניצחון האורחים מנס ציונה.

מכבי קרית מוצקין - הפועל פתח תקוה 33:38 (27:27,13:16, 32:32 (לאחר הארכה)

המפגש בין שתי סוגרות הטבלה היה דרמטי והתנהל בתחילתו עם יתרון קל של קרית מוצקין, שהגיעה ליתרון של ארבעה שערים. פתח תקוה השוותה בהמשך, ואף השלימה מהפך ל-23:24. מוצקין חזרה וביצעה בדקה האחרונה מהפך משלה ל-26:27 המשחק נכנס להארכה, שהסתיימה בשיוויון 32:32. שוער מוצקין, אלון כהן נעל את השער בדקות ההכרעה וסידר לקבוצתו את הניצחון.

בחצי הגמר תפגוש המנצחת בין הפועל ראשון לציון לרמת השרון, את המנצחת במפגש בין אס"א תל א ביב לבין מכבי תל אביב. בחצי הגמר השני, המנצחת במפגש בין מכבי ראשון לציון לקרית מוצקין תתמודד מול המנצחת במשחק בין נס ציונה להפועל אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully