וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן האריכה את חוזיהם של מולר, בואטנג, מרטינס ואלונסו

הקבוצה הבווארית עברה להתעסק במי שכן ממשיך בשורותיה וחידשה חוזים לכל הארבעה, שלושה מהם עד 2021. אלונסו שחתם עד 2017, זכה לשבחים: "ימשיך לעזור לנו עם הניסיון שלו"

תומאס מולר, חאבי מרטינס, צ'אבי אלונסו וג'רום בואטנג שחקני באיירן מינכן. האתר הרשמי של באיירן מינכן, אתר רשמי
מולר, מרטינס, בואטנג ואלונסו לאחר החתימה/אתר רשמי, האתר הרשמי של באיירן מינכן

על רקע אי הוודאות סביב עתידו של פפ גוארדיולה, בבאיירן מינכן עברו להתעסק בעתיד הקבוצה, מהצד של השחקנים. ארבעה מהם, תומאס מולר, ג'רום בואטנג, חאבי מרטינס וצ'אבי אלונסו, חידשו את חוזיהם בקבוצה וימשיכו לשחק במדים האדומים גם בשנים הבאות. שלושה מהם, מולר, בואטנג ומרטינס, חתמו על חוזה עד ל-2021, כשאלונסו, שרק ביום שלישי כבש שער נהדר לרשת דרמשטאדט, שהעלה את באיירן לשלב הבא בגביע, זכה לחוזה עד ל-2017.

הבלם הגרמני בן ה-27 הגיע לקבוצה ב-2011 ממנצ'סטר סיטי, הקשר הספרדי בן ה-27 הגיע אליה ב-2012 מבילבאו, והקשר הוותיק בן ה-34 הגיע מריאל מדריד בתחילת העונה שעברה. מולר בן ה-26, גדל בבאיירן מינכן. בואטנג ומולר, ששמם הוזכר לא פעם במעבר לקבוצות אחרות, מבטיחים בזאת את הישארותם בקבוצה לשנים הבאות, מה שיקשה על קבוצות אחרות לרכוש אותם.

קרל היינץ-רומיניגה, נשיא באיירן, אמר לאחר החתימה: "אנחנו מרוצים שהשחקנים החשובים האלה יישארו איתנו לעוד הרבה זמן. תומאס, ג'רום וחאבי רוצים לזכות בתארים, במיוחד בליגת האלופות, יחד איתם, האיכות של הקבוצה נשארת לאורך זמן".

צ'אבי אלונסו באיירן מינכן. AP
ממשיך לעוד עונה. אלונסו/AP

סגן נשיא הקבוצה, יאן-כריסטיאן דריסן: "אני שמח שצ'אבי בחר להישר איתנו, הוא חלק חשוב מבאיירן והניסיון שלו עוזר לנו מאוד". אלונסו עצמו אמר: "המשפחה שלי מרגישה טוב במינכן ואני שמח על חידוש החוזה".

ג'רום בואטנג: "שמח לחדש חוזה במועדון הזה, אמשיך לרצות להצליח עם הקבוצה". תומאס מולר: "אני בטוח שבאיירן תמשיך להיות קבוצה טובה ומצליחה גם בשנים הבאות". חאבי מרטינס: "כבוד עבורי להמשיך לשחק כאן עוד כל כך הרבה שנים. מינכן זו עיר נהדרת לשחקנים, יש כאן כבוד למקצוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully