וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "אסור לנו להתעסק בשטויות"

ללא ג'רמיס סמית', הפועל חולון תצא למשחק חוץ קשה נגד בני הרצליה (20:05, ספורט 5) שבחנה אפשרות לצרף את גל איתן. עירוני נהריה תארח את מכבי חיפה (18:15, ספורט 5), רמי הדר: "משחק לא פשוט"

מאמן הפועל חולון דן שמיר. ניב אהרונסון
חולון חייבת להתעורר. שמיר/ניב אהרונסון

המחזור ה-12, שפותח את משחקי הסיבוב השני בליגת העל, ייצא מחר (שבת) לדרך עם שני משחקים. במוקד המשחקים תעמוד ההתמודדות בין אחת הקבוצות המרשימות של הסיבוב הראשון, בני הרצליה, לאחרונה בטבלה הפועל חולון, שאיבדה לקראת המשחק את ג'רמיס סמית' לחודש הקרוב. במשחק המוקדם ייערך דרבי צמרת צפוני כשעירוני נהריה, שנעצרה בשבועות האחרונים, תארח בביתה את מכבי חיפה הקשוחה של רמי הדר.

seperator

בני הרצליה - הפועל חולון (20:05, ספורט 5)

אחרי שישה ניצחונות בשבעת המחזורים האחרונים, חזרה בני הרצליה להפסיד בשבוע שעבר, לא לפני שמתחה את הפועל ירושלים למשחק צמוד עד לסיומו. הקבוצה מהשרון ספגה במהלך השבוע האחרון מכה לא פשוטה כשהרכז הישראלי תום מעיין גילה בבדיקת MRI כי הוא סובל מקרע ברצועה הצולבת, וסיים את העונה. בהרצליה החלו בחיפושים אחר מחליף למעיין ופנו לרכזה של עירוני רמת גן גל איתן, שמחזיק באופציית יציאה לליגת העל עד לסיום חודש דצמבר, אך איתן בחר להמשיך בלאומית. בקבוצה מקווים כי גם עם סגל חסר יוכלו לגבור בבית על חולון, כשדקות המשחק של מעיין צפויים להתחלק בין מורן רוט, דני רובין וסטיבן דניס.

הגעתו של דן שמיר להפועל חולון עצרה את סחף ההפסדים של הסגולים רק למשחק אחד, וגם המאמן החדש סופר שתי תבוסות רצופות בשבועיים האחרונים. אחרי ההפסד המשפיל למכבי קרית גת בשבוע שעבר, חיכו עשרות אוהדים לשחקני חולון ודרשו מהם שינוי, ובקבוצה אף עשו מאמצים כדי להחתים השבוע את שחקן הפנים ג'אבון מקריי, אך העסקה לא יצאה בסופו של דבר לפועל. באימון יום חמישי איבדו הסגולים את ג'רמיס סמית' ששבר את ידו, ייעדר בין חודש לחודשיים וצפוי להחתך, אך בינתיים דיונטה כריסמס, שרחוק מלהרשים מאז הגעתו, חזר לכשירות ויעמוד לרשותו של המאמן. "הסיטואציה אינה פשוטה אבל אסור לנו להתעסק בשטויות", אמר שמיר לקראת המשחק, "אנחנו צריכים הרבה כוחות והתעלות מכל אחד במערכת כרגע".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן בני הרצליה מורן רוט. ברני ארדוב
הרצליה תנסה לנצל את הבעיות של היריבה. רוט/ברני ארדוב

עירוני נהריה - מכבי חיפה (18:10, ספורט 5)

שני הפסדים רצופים סיימו את הסיבוב הראשון בצורה לא טובה עבור הסגולים של אריק אלפסי. בתום המחזור התשיעי עמדה נהריה במקום הראשון בטבלה, עם מאזן של שישה ניצחונות ושלושה הפסדים, אך אז הפסידה בחוץ לעירוני נס ציונה והמשיכה ביכולת רעה במחצית השנייה בהפסד הביתי למכבי ראשון לציון. בנהריה הודו במהלך השבוע כי העובדה שהם נמצאים בחלק העליון של הטבלה בתום הסיבוב הראשון היא הפתעה גדולה גם עבורם, אך עדיין המטרות שלהם צנועות ויקוו להכנס לפלייאוף בתום העונה הסדירה. מי שנמצא בירידה בשבועות האחרונים הוא הגארד מייקל אומה שקלע 9.5 נקודות בארבעת המשחקים האחרונים, כשלפניהם עמד על 15.1 נקודות למשחק. ריצ'רד הוואל נתפר באצבעו אחרי שנחתך מסכין בעת שאכל סטייק, אבל יהיה כשיר למשחק. זוהי פציעה מוזרה שנייה לסגולים, אחרי שניב ברקוביץ' נפצע בעת פתיחת בקבוק משקה.

רצף של שלושה הפסדי ליגה בארבעה משחקים איים להחזיר את מכבי חיפה, אחת הקבוצות שפתחו את העונה בצורה המשכנעת ביותר, אל תחתית הטבלה, אך הירוקים עצרו את המפולת בשבוע שעבר עם ניצחון ביתי חשוב על מכבי אשדוד שהציב אותם קרוב מאוד לצמרת. בקבוצה היו מרוצים מאוד מהיכולת ההגנתית של השחקנים שעצרו את אחת מקבוצות ההתקפה הטובות בליגה על 74 נקודות בלבד, ועל העובדה כי הצליחו לצאת מפיגור משמעותי במחצית הראשונה בדרך לשליטה במחצית השנייה ולניצחון. רנה רוז'ו רושם בשלושת המשחקים האחרונים 12.6 נקודות למשחק, אחרי שפתח את העונה עם 9.4 נקודות למשחק בשמונת המחזורים הראשונים. לעומתו עוז בלייזר, שפתח את העונה נהדר, נעצר במשחקים נגד הפועל ירושלים ומכבי ראשון לציון, אך חזר לעצמו עם 13 נקודות נגד מכבי אשדוד.

"נהריה עשו דרך יפה מאז שפגשנו אותם במחזור הראשון ואני צופה שיהיה משחק לא פשוט", אמר המאמן רמי הדר לקראת המשחק, "נצטרך לדייק בשני צידי המגרש כדי לעבור את המשוכה ולפתוח את הסיבוב השני עם ניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully