וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמינית גמר הגביע הספרדי: דרבי בברצלונה, קאדיס מול סלטה ויגו

הטרבליסטית תפגוש את היריבה העירונית לשני משחקים ב-6 וב-13 בינואר. הקבוצה שעלתה בזכות הפאשלה של ריאל זכתה להגרלה לא קלה. דרבי גם בסביליה, אתלטיקו מול השכנה ראיו וייקאנו

one

בתקציר: ה-2:2 של ברצלונה מול דפורטיבו לה קורוניה מהשבת האחרונה

אחרי הבלגן הגדול בשלב 32 האחרונות עם השיתוף הלא חוקי של הקשר הרוסי דניס צ'רישב, שגרם להדחתה של ריאל מדריד מהגביע, נערכה היום (שישי) הגרלת שמינית הגמר.

המשחק המרכזי בשלב הזה, שכמו השלב הקודם ייערך אף הוא בשיטת בית וחוץ ויתקיים ב-6 וב-13 בינואר, יפגיש לדרבי בברצלונה בין מחזיקת הגביע המכהנת והטרבליסטית ברצלונה, לבין השכנה אספניול.

דרבי נוסף ייערך בסביליה, שם בטיס תפגוש את היריבה העירונית סביליה (שתי הקבוצות נפגשות מחר במסגרת הליגה לדרבי הראשון מזה שנה ושמונה חודשים). קאדיס, שעמדה בלב הסערה ועלתה על חשבונה של ריאל מדריד, תתמודד במפגש כפול עם סלטה ויגו. אתלטיקו מדריד הוגרלה לסוג של דרבי בעצמה, מול ראיו וייקאנו ואילו הפיינליסטית מהעונה שעברה, אתלטיק בילבאו, תשחק נגד ויאריאל.

שאר המשחקים: ולנסיה וגארי נוויל פוגשים את גרנאדה. מיראנדס מהליגה השנייה, שהפתיעה את מלאגה בשלב הקודם, תתמודד מול דפורטיבו לה קורוניה. אייבר, שעשתה קאמבק מדהים מול פונפרדינה, תשחק נגד לאס פלמאס.

לואיס סוארס שחקן ברצלונה (שמאל) מול קרלוס קאמני שוער אספניול. רויטרס
דרבי בברצלונה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully