וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבק: "לא גאה במה שעשינו, אבל אני מאמן ומשלמים לי כדי להתחרות"

מכבי תל אביב נחתה אחרי ההדחה מהיורוליג והמאמן דיבר על רגעי הסיום הביזארי בטורקיה. הנהלת היורוליג הוציאה הודעה לפיה הם שוקלים שינויים בחוקה, לפיהם לא ייכללו נקודות שיושגו בהארכה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב נחתה היום (שישי) אחרי הניצחון המאכזב בטורקיה, 66:70 על דרושפאקה, ניצחון שלא היה בהפרש המספיק עבור הצהובים על מנת להעפיל לטופ 16 ביורוליג. לראשונה מאז המעבר של היורוליג לשיטת הטופ 16, הצהובים נשארו מחוץ לשלב השני וכעת ינסו לאסוף את השברים ביורוקאפ.

המאמן ז'אן טבק אמר לאחר הנחיתה: "אנחנו מאוכזבים מהתוצאה. לגבי המשחק? אני מאוכזב מהרבע השלישי, הגנתית והתקפית. לא התחלנו את המשחק כמו שהתחלנו את המשחקים האחרונים, שם לקחנו את השליטה. הפעם חיכינו לראות מה קורה והאגרסיביות שלנו, בעיקר בהגנה ברבע הראשון, לא הייתה נכונה כדי להכתיב את סגנון המשחק. אחר כך הייתה לנו בעיה בקליעה. אני לא מרוצה ממשחק המסירות שלנו, כי אי אפשר להסתמך רק על הקליעה משלוש. יום אחד היא עובדת ויום אחד לא. אנחנו קבוצה שתלויה בשלשות, אבל צריך לעבוד כדי שלא נהיה תלויים רק בזה.

על הסיטואציה שנוצרה בסיום המשחק והעתיד הוסיף טבק: "מצד אחד, כמי שנמצא שנים בכדורסל, אני לא גאה בדברים שעשינו. מצד שני, אני המאמן ומשלמים לי כדי להתחרות ולהביא את הקבוצה שלי לטופ 16. אז התלבטתי בין שני דברים: אתיקה והרצון להצליח. מעל הכל, הדרך שעשינו את זה לא הייתה נכונה. אם כל האכזבה והעובדה שזה 'מתחת לרמה של מכבי', אם נבוא ליורוקאפ ונחשוב שאנחנו לא שייכים לשם ושאנחנו קבוצת יורוליג, יבעטו לנו בישבן. אני יודע שאני לא אמור להגיד את זה, אבל אני אומר את זה. זו הדרך לגשת לזה. להשאיר את היורוליג מאחור, ללמוד מהטעויות שעשינו ולהסתכל הלאה".

ז'אן טבק מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
עוברים ליורוקאפ. טבק/יוסי ציפקיס

מאוחר יותר הוציאה הנהלת היורוליג הודעה לפיה הם לא אהבו את האירועים בסיום המשחק מול דרושפאקה. לפיכך, הודיעו כי ידונו בכך בישיבה הקרובה של הנהלת המפעל וישקלו לבצע שינויים בחוקה, לפיהם נקודות בהארכה לא ייכללו בחישוב הטבלה הכללית.

בנוסף, שתי הקבוצות קיבלו מסרים חריפים מאוד מהיורוליג, שם לא אהבו את מה שהוגדר על ידם כ"משחק לא יפה".

כפי שפורסם בוואלה ספורט, מי שצפוי לעזוב את מכבי תל אביב הוא ארינזה אונואקו, שמסיים את חוזהו בסוף החודש. בנוסף, גם חוזהו של אייק אופייבו מסתיים בחודש הקרוב, אולם לא ברור אם השחקן ישוחרר. בקבוצה כבר עורכים בדיקות לגבי צירוף של גבוה נוסף. במכבי מעוניינים בלוקאס מברוקפלידיס (31, 2.10), שמשחק בא.א.ק אתונה. פנייה לקבוצה היוונית כבר נעשתה, אולם לא ברור אם היוונים יסכימו לשחררו. הסנטר מחזיק בחוזה בקבוצתו היוונית\ אך יש לו אופציית יציאה בקיץ הקרוב. במכבי החליטו שאם לא יצליחו לצרפו כבר עתה, כפי שהם רוצים, ינסו לצרפו בקיץ הקרוב.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
טיילור רוצ'סטי שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
טיילור רוצ'סטי בשדה התעופה/יוסי ציפקיס
גיא פניני שחקן מכבי תל אביב (שמאל) עם יוגב אוחיון. יוסי ציפקיס
יוגב אוחיון וגיא פניני/יוסי ציפקיס
ג'ורדן פארמר שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם טרבור אמבקווה. יוסי ציפקיס
פארמר ואמבקווה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully