וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: ג'רמיס סמית' שבר את ידו

18.12.2015 / 0:49

הצרות ממשיכות ליפול על נועלת הטבלה שאיבדה את הפורוורד-סנטר (29, 2.03) שנחשב מועמד בכיר להיחתך. בקבוצה יעשו מאמצים לצרף שחקן פנים במקומו בתחילת השבוע הבא

one

נועלת הטבלה בליגת העל הפועל חולון הודיעה הערב (חמישי) כי הפורוורד-סנטר האמריקאי ג'רמיס סמית' שבר את ידו באימון הערב של המועדון, ויגובס לתקופה של חודשיים. פציעתו של סמית' מגיעה לאחר שבקבוצה שוקלים להחליפו, ואף ניהלו במהלך השבוע האחרון מגעים מתקדמים עם שחקן הפנים של נאנסי ג'אבון מקריי, אך חילוקי דעות ברגע האחרון ביטלו את הגעתו. בחולון יעשו מאמצים על מנת לצרף שחקן על חשבונו של סמית' כבר בתחילת השבוע הבא.

סמית' (29, 2.03) הגיע לישראל בעונת 2011/12 כשחיזק במהלך העונה את מכבי חיפה ורשם 12.5 נקודות ו-6.6 ריבאונדים. בקיץ 2014 הוא חזר ארצה כשחתם במכבי ראשון לציון של שרון דרוקר והיה אחד השחקנים שהובילו את הקבוצה לחצי גמר פלייאוף עם 9.5 נקודות ו-4.6 ריבאונדים. הקיץ חתם בחולון, אך למרות שלא חל שינוי במספרים שלו, הקבוצה לא הצליחה והחיבור המקצועי בינו לבין צרכי המערכת לא צלח. בעשרה משחקים רשם 9.6 נקודות ו-5.9 ריבאונדים, כשמשחקו הטוב ביותר היה נגד עירוני נס ציונה בחוץ, כשקלע 21 נקודות והוסיף 10 ריבאונדים, משחק בו חולון הובסה.

הסגולים הובסו בשני משחקי הליגה האחרונים שלהם תחת דן שמיר גם להפועל תל אביב בחוץ וגם למכבי קרית גת. חולון תפגוש בשבת את בני הרצליה למשחק מפתיחת הסיבוב השני בליגה, כשדיונטה כריסמס, הגארד שהגיע לפני שבועיים כדי לעזור להם לשרוד, לא התאמן לאורך כל השבוע לאחר שנקע את הקרל בתבוסה לקרית גת. בחולון מחכים להחלטת מנהלת הליגה האם לדחות את משחק ההשלמה שלהם נגד מכבי ראשון לציון מהשבוע הבא, או להשאירו במועד שנקבע - ביום שישי בשעה 2.

ג'רמיס סמית' שחקן הפועל חולון (שמאל). יוסי ציפקיס
עוד צרות. ג'רמיס סמית'/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully