וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכי מטומטם שיש": הרשת גועשת בעקבות הפארסה של מכבי תל אביב

הרשתות החברתיות הוצפו בתגובות לסיום המשונה בין מכבי תל אביב לדרושפאקה. בארה"ב צחקו, בטורקיה לגלגו, אינגלס המום ואילו טייריס רייס ומלקולם דילייני דווקא הודו: "היינו עושים סל עצמי"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: שתי הדקות האחרונות המוזרות של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב סיימה אמש (חמישי) את דרכה ביורוליג כבר בשלב הבתים, אבל לא תיארה לעצמה עד כמה משחקה מול דרושפאקה, או יותר נכון דקות הסיום במשחק, יכו גלים ברחבי העולם. בשעות שאחרי המשחק הרשתות החברתיות הוצפו בסרטונים, ציוצים ותגובות לאירועי שתי הדקות האחרונות, בהן הצהובים הבינו כי לא יוכלו להגיע ל-11 הפרש הרצוי והחליטו לעשות הכל כדי לשלוח את המשחק להארכה, כולל להחטיא במכוון זריקות עונשין ולבזבז את שעון ה-24.

האתר האמריקאי הפופולארי SBnation הקדיש כתבה מיוחדת למשחק, בו תוארו השתלשלות האירועים והחוקים שבגינם נאלצו שתי הקבוצות להחטיא בכוונה. "זה כנראה הסיום הכי מטומטם שיכול להיות למשחק כדורסל", נכתב. "חוק מטופש גרם לשתי קבוצות ביורוליג להחטיא בכוונה ולבזבז זמן".

גם בטורקיה עשו מטעמים מהסיטואציה הסוריאליסטית, ולא החמיצו להזדמנות לעקוץ את הצהובים. בחשבון הטוויטר הרשמי של אוהדי גלאטסראיי, שהפסידה למכבי תל אביב במשחק דרמטי בטורקיה בעונה שעברה שהוכרע לטענתם אחרי שערוריית שיפוט, פנו לצהובים ובישרו על מפגש חוזר, "הפעם ללא עזרה מלואיג'י לאמוניקה".

"אני חי 32 שנה, ומעולם לא ראיתי דבר כזה במשחק כדורסל", אמר מילקו בייליצה, הצטיין בשורות דרושפאקה עם 12 נקודות. "בשנייה הראשונה זה היה מוזר, אבל אחרי שהבנו מה מכבי תל אביב מנסה לעשות בדקות האחרונות וקלטנו שהם מנסים לשמור על השוויון, הגבנו טוב מאוד לסיטואציה והשגנו את התוצאה הדרושה. עמדנו במטרה שלנו".

"שיחקנו מצוין במחצית השנייה", חגג מאמן דרושפאקה אוקטאי מחמוטי. "מרגע שהתחלנו להוביל ופתחנו פער של עשר נקודות הורדנו רגל מהגז. מה שמכבי תל אביב ניסתה לעשות היה שונה ובלתי צפוי, לא חשבתי שזה יקרה, אבל לא נפלנו למלכודת הזו. ההעפלה לטופ 16 היא הישג אדיר למועדון".

אוהדי גלא מחכים למפגש החוזר

גם ג'ו אינגלס המום

בניז'ני מתרגשים מחזרתו של רוצ'סטי

טייריס רייס ומלקולם דילייני דווקא הצדיקו את הצהובים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully