וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: 1:2 ללאציו על אודינזה, מילאן ניצחה 0:2 את סמפדוריה

התכולים העפילו לשלב הבא על אף שנקלעו לפיגור משער נדיר בחצי יעף של פנאיוטיס קונה. אלסנדרו מאטרי ודנילו קטאלדי הפכו. הרוסונרי סגרו את תמונת העולות עם ניצחון חוץ. ניאנג ובאקה כבשו

פנאיוטיס קונה שחקן אודינזה. AP
שער מטורף. קונה/AP

שלב שמינית גמר הגביע האיטלקי הגיע היום (חמישי) לסיומו עם שני משחקים שישלימו את תמונת העולות לשלב הבא. לאחר הערב המפתיע אמש, בו הודחה רומא על ידי ספציה, אלסנדריה הדיחה את גנואה וקארפי הדיחה את פיורנטינה, לאציו גברה 1:2 על אודינזה ובהמשך, ומילאן ניצחה 0:2 את סמפדוריה.

לאציו - אודינזה 1:2

אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות, לאציו הצליחה להתאושש דווקא בגביע על חשבון אודינזה. האורחת עלתה ליתרון משער של אדיר של פנאיוטיס קונה בדקה ה-67, שהשתלט מהאוויר ובעט בחצי יעף לפינה הרחוקה של ארטיט ברישה, אך שלוש דקות מאוחר יותר השווה אלסנדרו מאטרי את התוצאה בסיום מבצע יפה של האורחת. לאציו הראתה הרבה אופי והצליחה להפוך בדקה ה-79 משער של דנילו קטאלדי, שדחק מקרוב פנימה עם הראש ולעלות לשלב הבא.

סמפדוריה - מילאן 2:0

הרוסונרי השלימו את תמונת העולות עם ניצחון חוץ על סמדוריה המתרסקת. מבאייה ניאנג (50) וקרלוס באקה (93) כבשו. ארווין זוקאנוביץ' מהמארחת הורחק בדקה ה-64 לאחר שספג צהוב על עבירה וקיבל צהוב שני על מילים מיותרות לשופט.

אמבאי ניאנג שחקן מילאן. AP
מקום ברבע הגמר. ניאנג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully