וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 0:1 את האנובר, דורטמונד הפסידה בקלן

תומאס מולר כבש בפנדל (40) והוציא את האלופה לפגרת החורף בפער של 8 נקודות מדורטמונד, שנחלה הפסד דרמטי, 2:1 בחוץ מול קלן. 72 דקות לאלמוג כהן ב-1:0 של אינגולשטאדט מול לברקוזן

תומאס מולר באיירן מינכן. GettyImages
שיא קריירה עונתי כבר במחזור ה-17. תומאס מולר/GettyImages

המחזור ה-17 והאחרון של הסיבוב הראשון ולפני פגרת החורף בבונדסליגה יצא אתמול לדרך עם ה-0:1 של שאלקה מול הופנהיים, והאיר היום פנים לבאיירן מינכן האלופה שגברה 0:1 בחוץ על האנובר, והגדילה את הפער בפסגה לשמונה נקודות על פני בורוסיה דורטמונד שאיבדה יתרון של 0:1 והפסידה 2:1 בחוץ מול פ.צ. קלן. אלמוג כהן פתח בהרכב אינגולשטאדט ושיחק 72 דקות בהפסד 1:0 מול באייר לברקוזן. וולפסבורג הופתעה עם הפסד חוץ 3:1 לשטוטגרט האחרונה ערב המחזור.

שחקני פ.צ. קלן חוגגים. AP
שחקני קלן חוגגים את הניצחון המפתיע על דורטמונד/AP

האנובר - באיירן מינכן 1:0

הבווארים לא מרשימים במיוחד במשחקים האחרונים בליגה. אחרי שהפסידו 3:1 לבורוסיה מנשנגלדבאך, ניצחו בקושי 0:2 את אינגולשטאדט בבית ו-0:1 את דרמשטאדט באליאנץ ארנה בגביע וגם הערב הקבוצה של פפ גווארדיולה, כנראה בעונתו האחרונה במועדון, לא הבריקה אבל הגדילה את הפער מדורטמונד בפסגה לשבע נקודות. המארחת, שנאבקת על חייה בתחתית, החזיקה מעמד 40 דקות, עד שתומאס מולר העלה את הבווארים ליתרון מהנקודה הלבנה אחרי נגיעת יד ברחבה ושבר את שיא השערים שלו לעונה עם 14 כיבושים. גווארדיולה סבל ממכת חיסרים במשחק הזה ועל ספסל האלופה ישבו ארבעה שחקנים בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
פפאסטאטופולוס סוקרטיס בורוסיה דורטמונד. AP
השער שלו לא הספיק. סוקרטיס/AP

פ.צ. קלן - בורוסיה דורטמונד 1:2

הקבוצה של תומאס טוכל התקשתה לנצח בגביע, אבל עשתה את זה בסופו של דבר עם 0:2 בחוץ מול אוגסבורג והערב היא איבדה שלוש נקודות קריטיות במאבק האליפות ויוצאת לפגרת החורף כשהיא בפער של שמונה נקודות מבאיירן בפסגה. פפאסטאטופולוס סוקרטיס הבלם היווני התמיר כבש כבר אחרי 18 דקות בנגיחה מדויקת אחרי כדור קרן של מחיטריאן, אבל סימון צולר השווה בדקה ה-83 בבעיטה מקרוב ואנתוני מודסט כבש את שער הניצחון הדרמטי בדקה ה-90 אחרי טעות קשה בהגנת דורטמונד.

שחקן פ.צ. קלן יונאס הקטור מול שחקן דורטמונד מתיאס גינטר. AP
הפתעת המחזור. יונאס הקטור שחקן קלן מול גינטר/AP

אינגולשטאדט - באייר לברקוזן 1:0

אחרי שחזר מהפציעה וגם פתח בהרכב במחזור הקודם מול באיירן מינכן, אלמוג כהן שוב פתח בקישור של המארחים שפגשו יריבה חזקה נוספת ונותרו ללא נקודות. חאבייר הרננדס, החלוץ המקסיקני שנהנה מעונה פשוט חלומית, שוב היה זה שכבש לאורחים בדקה ה-73 וסידר להם שלוש נקודות שהעלו אותם למקום הרביעי. צ'יצ'ריטו כבש משחק חמישי רצוף ובמחזור הליגה הקודם הוא הפציץ שלושער מול בורוסיה מנשנגלאדבך. דקה לפני השער הוחלף אלמוג כהן ששוב לא סיים 90 דקות.

דניאל דידאבי שחקן שטוטגרט. GettyImages
סוף סוף ניצחון. שחקני שטוטגרט חוגגים על וולפסבורג/GettyImages

שטוטגרט - וולפסבורג 1:3

הזאבים אמנם ניצחו 2:3 את מנצ'סטר יונייטד ועלו לשמינית גמר ליגת האלופות, בליגה הזאבים רחוקים מלהרשים ונחלו הפסד די מביש מבחינתם מול סוגרת הטבלה ערב המחזור. שטוטגרט הגיעה למשחק הזה ממעמקי המקום האחרון, אבל השיגה שלוש נקודות יקרות מפז שהעלו אותה מעל הקו האדום. סגנית האלופה פתחה חזק ועלתה ליתרון מוקדם משער של ארנולד כבר אחרי 14 דקות, אבל דניאל דידאבי השווה בדקה ה-22 ופיליפ קוסטיץ' השלים מהפך כעבור תשע דקות. דידאבי השלים צמד וקבע 1:3 שתי דקות אחרי ההפסקה והמארחים הצליחו לשמור על היתרון למרות שנותרו בעשרה שחקנים אחרי שטוני שוניץ' הבוסני הורחק בצהוב שני (70).

אריק מקסים צ'ופו מוטינג שחקן שאלקה חוגג עם קלאס יאן הונטלאר. GettyImages
חגגגו ניצחון דחוק. צ'ופו מוטינג והונטלאר/GettyImages

שאלקה - הופנהיים 0:1

הרויאל בלוז קיבלו את מאמנם לשעבר הוב סטיבנס וערכו גם טקס חגיגי לכבוד כורי פחם מהאזור, אבל לא התחשבו במאמן ההולנדי וניצחו אותו ואת הופנהיים 0:1. הקבוצה של אנדרה ברייטנרייטר שוב לא ממש הרשימה, אבל יכולה להיות די מרוצה אחרי שיצאה לפגרת החורף עם שני ניצחונות בשלושת המחזורים האחרונים בליגה ושיפור המאזן שלהם ל-27 נקודות. הופנהיים מתחת לקו האדום עם 13 נקודות בלבד.

ברייטנרייטר הפתיע כשהותיר את הכישרון הגדול לירוי סאנה על הספסל, אבל גם כך הקבוצה שלו הצליחה להשיג את השער היקר. השער הזה הגיע בדקה ה-28 כשיוהאנס גייס הגביה כדור יפה מאגף ימין, אריק מקסים צ'ופו מוטינג הפעיל לחץ כבד על הבלם והצליח לדחוק פנימה מ-10 מטר בערך את ה-0:1.

משחקים נוספים:

איינטרכט פרנקפורט - ורדר ברמן 1:2
לפרנקפורט: אלכס מאייר (31), סטפן אייגנר (48). לברמן: קלאודיו פיסארו (29)

המבורג - אוגסבורג 1:0
לאוגסבורג: יאן מוראבק (76)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully