וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של מוריניו? "חואנדה ראמוס במו"מ לאימון צ'לסי"

הלחץ על המיוחד מתגבר: בספרד מדווחים שמאמנה של ריאל מדריד וטוטנהאם לשעבר, כבר נמצא בלונדון ומנהל מגעים עם הבלוז לאימון במקום הפורטוגלי. ראמוס הדריך את ריאל לחצי עונה ב-2008

בזמן שמעמדו של ז'וזה מוריניו בצ'לסי ממשיך להתערער בעקבות פתיחת העונה הקטסטרופלית, מאחורי הקלעים מתנהלים מגעים עם מחליפים אפשריים ל"מיוחד", שרק בקיץ האחרון חתם על הארכת חוזהו במועדון. ב"אס" מדווחים היום שסוכנו של חואנדה ראמוס כבר המריא הבוקר ללונדון כדי לנהל מגעים עם הנהלת צ'לסי על חוזהו במועדון.

מוריניו קיבל קרדיט אחרי הניצחון על פורטו וההעפלה לשמינית גמר ליגת האלופות, אך ההפסד ללסטר וההידרדרות המדהימה לתחתית הפרמיירליג, ערערה שוב את מעמדו של המאמן שנחשב לבאנקר אצל אוהדי הבלוז, אך ממש לא אצל הנהלת הקבוצה שמאוכזבת מפתיחת העונה.

חואנדה ראמוס מאמן צסק"א מוסקבה. רויטרס
בדרך לסטמפורד ברידג'? חואנדה ראמוס/רויטרס

חואנדה ראמוס, שהחליף את ברנד שוסטר בריאל מדריד בדצמבר 2008 אך חוזהו לא חודש בתום העונה, נמצא כרגע ללא חוזה אחרי שעזב את דנייפרו האוקראינית במאי 2014, לא הרבה זמן אחרי שהוליך אותה לאליפות. ראמוס נחשב לטקטיקן משובח, למרות שלא הצליח בתקופה הקצרה שלו בטוטנהאם בפרמיירליג.

צ'לסי פתחה את העונה בפרמייליג בצורה איומה תחת מוריניו ואחרי 16 מחזורים האלופה המכהנת מדורגת במקום ה-16 ומקדימה בנקודה בלבד (!) את נוריץ' שמתחת לקו האדום. באנגליה כבר מדווחים שמוריניו איבד את חדר ההלבשה ובמחזור הקרוב מצפה לבלוז משחק עונה בתחתית מול סנדרלנד הלפני אחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully