וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטין ביין: "בית הדין הכיר בכך שאנו משקיעים מאמצים נגד האלימות"

17.12.2015 / 18:27

מנכ"ל מכבי תל אביב התייחס לעובדה שהקבוצה נענשה בקנסות צנועים בגין השלכת האבוקות של אוהדיה: "אנחנו מצטרפים לקריאה לרשויות החוק להגביר את האכיפה ולנקוט ביד קשה כנגד העבריינים"

יוסי ציפקיס

בווידאו: שחקני מכבי תל אביב מבקרים ילדים בשניידר

מכבי תל אביב פתחה הבוקר בהכנות למשחק העונה שיתקיים ביום שני מול הפועל באר שבע, במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל. בסיום האימון, הגיעו מספר נציגים של הקבוצה לביקור בבית החולים לילדים 'שניידר' בפתח תקוה. גל אלברמן, איתן טיבי, עוז ראלי ושוער המשנה דניאל ליפשיץ', העניקו לילדים המאושפזים במחלקות מתנות של המועדון.

אלברמן אמר על הביקור: "אף פעם לא קל לבוא לבתי חולים, אבל הביקורים האלה מכניסים אותנו תמיד לפרופורציות הנכונות. מכבי תל אביב נרתמת בהרבה מאוד מקרים לטובת המטרות האלה ואנחנו באים לזה עם הרבה אהבה. מעבר למתנות שאנחנו מביאים, אנחנו באים לכאן כדי להעניק תמיכה לילדים. זה המעט שאנחנו מסוגלים לעשות עבור הילדים האלה".

לקראת הפועל באר שבע, אמר הקשר: "המשחק מול באר שבע הוא מפגש בין שתי קבוצות איכותיות ולכן במרבית המקרים, המשחקים הם טובים. בחלק מהמפגשים האחרונים ניצחנו אבל באחרים לא הצלחנו. הכל יכול לקרות במשחק הזה".

שחקן מכבי תל אביב, גל אלברמן. GettyImages
צופה משחק טוב נגד הפועל באר שבע. אלברמן/GettyImages

על הטענות שליגת האלופות השפיעה, התעקש אלברמן: "לכל אורך ההתמודדות בליגת האלופות לא ניסינו להשתמש בזה כתירוץ. אנחנו מודעים לסטטיסטיקה שאומרת שקבוצה אשר שיחקה בליגת האלופות לא לקחה באותה עונה אליפות בארץ וזו המטרה שהצבנו לעצמנו. בעונה הקודמת כשהודחנו מאירופה בשלב מוקדם שמנו לעצמנו מטרה לזכות בכל שלושת התארים בכדורגל הישראלי, ועשינו זאת. אני מאוד מקווה שגם בעונה הקרובה נצליח לעמוד במטרה שלנו".

על העובדה שבאר שבע שיחקה אמש 120 דקות בסיומן הודחה על ידי בית"ר ירושלים ברבע גמר גביע הטוטו, אמר הקשר: "אני לא חושב שיהיה קשר למשחק גביע הטוטו שלהם. במשחקים כאלה שמים הכל בצד. גם אנחנו עברנו העונה משחקים אחרי משחקים וכשאתה בא למשחק גדול העייפות נשכחת ברגע ששריקת הפתיחה נשמעת".

מנכ"ל מכבי תל אביב מרטין ביין התייחס לקנסות שספגה הקבוצה בעקבות האבוקות שהושלכו על ידי אוהדיה: "אנחנו מצטרפים לדבריו של הדיין עו"ד נועם לביא וקריאתו לרשויות המחוקקת והשופטת להרים את הכפפה ולהירתם למאבק תוך החמרת הענישה. בנוסף, אנחנו מצטרפים לקריאה לרשויות החוק להגביר את האכיפה ולנקוט ביד קשה כנגד העבריינים, ובכך לסייע למועדונים ולא להפקירם כחייל בודד במערכה. בית הדין הכיר בעובדה כי אנחנו משקיעים משאבים רבים ואת מירב המאמצים להפוך את מגרש הכדורגל למקום בו קבוצות מתחרות על המגרש ולא זירת קרב ביציעים. למכבי תל אביב קהל אוהדים גדול ואיכותי, אך עם זאת לא ניתן לבודדים שטורחים להזיק לשמם הטוב של אוהדי הקבוצה ושמו הטוב של המועדון".

עדכון ראשון: 14:27

עוד באותו נושא

דיווח בטורקיה: "בשיקטאש עוקבת אחרי ראיקוביץ' וסטויקוביץ'"

לכתבה המלאה
גל אלברמן ואיתן טיבי בבית חולים. יוסי ציפקיס
אלברמן וטיבי בבית החולים/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully