וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוארס כבש שלושער: ברצלונה העפילה לגמר אליפות העולם לקבוצות

הכוכב האורוגוואי חיפה על חסרונם של מסי וניימאר הפצועים, וסידר לאלופת אירופה 0:3 קל על גואנגז'ו אלופת אסיה. בגמר מחכה ריבר פלייט ולואיס אנריקה לא מזלזל: "שתי הקבוצות רוצות מאוד לזכות"

one
לואיס סוארס שחקן ברצלונה חוגג. AP
העונה המופלאה שלו נמשכת. לואיס סוארס/AP

זה היה צפוי, זה היה די קל, ובכל זאת ברצלונה יכולה לרשום לעצמה וי מסוים, לאחר שניצחה היום (חמישי) את גואנגז'ו אברגראנדה הסינית 0:3 ועלתה לגמר אליפות העולם לקבוצות, שם תפגוש את ריבר פלייט ביום ראשון. אלופת אירופה נאלצה להסתדר במשחק הזה ללא שני כוכביה הגדולים - מסי וניימאר, בהיעדרם לואיס סוארס לקח פיקוד וסידר לקטלאנים ניצחון עם עוד שלושער שהעלה את מאזן השערים שלו ל-25 בעונה הפנטסטית שלו.

הקונצטרט של האורוגוואי החל בדקה ה-39 אחרי שניצל טעות איומה של שוער גואנגז'ו, שוואי לי, שהדף בעיטה חזקה של איבן ראקיטיץ' למרכז הרחבה ועט על הכדור החוזר כדי לכבוש מקרוב. חמש דקות אחרי ההפסקה השלים סוארס צמד עם שער נהדר אחרי שקיבל כדור עומק מוקפץ מאינייסטה, עצר על החזה ובעט מהאוויר לרשת. 17 דקות חלפו עד שסוארס השלים שלושער מהנקודה הלבנה אחרי ספק הכשלה על מוניר ברחבה. גואנגז'ו, במדיה משחקים כמה שמות מעניינים כמו פאוליניו אקס טוטנהאם, אלאן אקס רד בול זלצבורג, רוביניו ואלקסון, הצליחה לתת מעט פייט רק בחצי השעה הראשונה, אך קרסה מול קבוצה עדיפה בהרבה.

ברצלונה הטרבליסטית, שתנסה לנשל את ריאל מדריד מהתואר הזה, תפגוש ביום ראשון את ריבר פלייט אלופת דרום אמריקה שניצחה אתמול 0:1 את הירושמה ותקווה שמסי וניימאר יהיו כשירים, אך לגבי מסי לפחות הסיכויים אינם גבוהם. הארגנטינאי סבל לפני המשחק בכאבים בכליות ויש חשש כי הוא סובל מאבנים בכליות.

לואיס סוארס שחקן ברצלונה מול גואנגז'ו. רויטרס
לואיס סוארס במאבק. צילום: רויטרס/רויטרס

לואיס אנריקה אמר אחרי המשחק: "הקבוצה הייתה רצינית לגבי המשחק הזה מההתחלה. לא היינו טובים כל כך במחצית הראשונה, אבל יצרנו מצבים למרות החיסרון של הכוכבים שלנו. נגד ריבר פלייט לא יהיה קל, לשתי הקבוצות יש את התשוקה לקחת את התואר. לא יודע אם מסי או ניימאר יוכלו לשחק בגמר, נראה לקראת המשחק. יש לנו תמיכה מהקהל כאן, אבל אנחנו רגילים לשחק באצטדיונים עם אווירה כזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully