וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: אימאן שאמפרט, מיילד

שחקנו של דיוויד בלאט יילד את ביתו החדשה באמבטיה, במקסיקו דיווחו שקשר ויאריאל ג'ונתן דוס סנטוס מנהל מערכת יחסים עם חברו לקבוצה בשבעת החודשים האחרונים אך הוא מכחיש. ליגת נשים חדשה וסקסית באנגליה, צ'אבי אלונסו חוגג עם "גיטרה"

צילום מסך

בווידאו: התוכנית "הכל שטויות"

21:05 - אימאן שאמפרט, מיילד

דיוויד בלאט יצטרך להסתדר ללא שאמפרט במשחק מול אוקלהומה סיטי הלילה. הסיבה? השומר המצוין שלו לא רק רק הפך לאבא לראשונה - אלא ממש יילד את ביתו, אימאן טליה שאמפרט ג'וניור, באמבטיה של הזוג הצעיר. החלק הכי מוזר, ככל הנראה, הוא שהגארד האמריקאי משום קשר את האוזניות שלו סביב חבל הטבור - לא ממש ברור מדוע. זמרת ה-R&B טיינה טיילור, האם המאושרת, כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "התינוקת פתחה את עיניה באופן מיידי, הביטה על שלי ומאז לא בכתה! המשפחה שלנו מושלמת. ברוכה הבאה! אמא נשאה אותך בבטן ואבא יילד אותך".

13:38: חאתם בן ארפה מותח את אוהדי ניס בתחפושת של סנטה קלאוס

12:40: השנה הטראגית של גולש הגלים המפורסם, מיק פאנינג

מיק פאנינג, גולש הגלים האוסטרלי שעלה לכותרות בעבר לאחר שהותקף על ידי כריש במהלך תחרות בדרום אפריקה, המשיך לחוות אירועים לא נעימים בחייו, כשאתמול, רגע לפני שנכנס למים באליפות העולם בגלישה, קיבל את הידיעה הקשה על מות אחיו. למרות זאת, הגולש החליט להתחרות ואף התקרב יותר להשגת התואר, שיהיה הרביעי בקריירה שלו.

מיק פאנינג גולש אוסטרלי. GettyImages
מיק פאנינג גולש אוסטרלי/GettyImages

11:19: ג'ונתן דוס סנטוס מכחיש שהוא הומו

במקסיקו דיווחו כי קשר ויאריאל ואקס ברצלונה, ג'ונתן דוס סנטוס, מנהל מערכת יחסים עם חברו לקבוצה מתיאו מוסאצ'יו בשבעת החודשים האחרונים, אך דוס סנטוס הכחיש זאת בחשבון הטוויטר שלו: "אם הייתי הומו, לא הייתה לי כל בעיה להודות בזה. הייתי מציע לתקשורת להתעסק בדברים אחרים".

סרג'י רוברטו שחקן ברצלונה מול ג'ונתן דוס סנטוס שחקן ויאריאל. GettyImages
הומו? לא אם שואלים אותו. דוס סנטוס מול האקסית/GettyImages

11:07: הכניסה - רק בהלבשה תחתונה. ליגת נשים חדשה באנגליה

אחרי ארצות הברית וקנדה, גם באנגליה תקום בקרוב (ב-23 בדצמבר) ליגת נשים, בגרסא מעט שונה. הנשים יעלו למשחקים כשלגופן תחתונים וחזיה בלבד, כשהמשחק הראשון צפוי להיערך על גג מלון במנצ'סטר, הנמצא בבעלותם של ריאן גיגס, גארי נוויל, פול סקולס וניקי באט.

10:58: סבסטיאן פטל מציג רכבים מבית הספר לעיצוב של פרארי

10:50: צ'אבי אלונסו חוגג, ולא רק על המגרש

10:40: שער מדהים מהליגות הנמוכות בברזיל

10:25: תאונת מזעזעת במירוץ אופניים בקוסטה ריקה

10:01: סל ניצחון מדהים בליגת המכללות

9:32: אצטדיונה של דן האג יהפוך להיות האצטדיון הסולארי השלישי בעולם

במסגרת האצטדיונים החדשים שנבנים בהולנד, על אצטדיונה של דן האג, ה'קיוסרה סטדיום', צפויים להיות מותקנים 2,900 לוחות סולאריים, שיהפכו את האצטדיון לשלישי בלבד בעולם אשר משתמש בלוחות אלה. האצטדיונים הנוספים הם ה'קאושיונג' בטייוואן והאמסטרדם ארנה של אייאקס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully